Tukijapalvelu

Tukijapalvelu auttaa mielellään sinua auttamaan luontoa. Voit ottaa meihin suoraan yhteyttä tukemiseen liittyvissä asioissa tai katsoa, löytyykö vastaus usein kysytyistä kysymyksistä. Täällä voit myös päivittää yhteystietosi.

Ollaan yhteydessä

Tukijapalvelu arkisin klo 9.00-16.00
Voit ottaa yhteyttä meihin puhelimitse tai lähettää sähköpostia kummimaksuissa ja muissa lahjoittamiseen liittyvissä asioissa. Yritysten osalta yhteistyöstä ja lahjoituksiin liittyen löytyy tietoa yritysyhteistyön sivuilta.

Sähköposti: tukija@wwf.fi
Postiosoite: WWF Suomi, Lintulahdenkatu 10, 00500 Helsinki

WWF:n lahjoitustili:
FI41 1572 3000 0111 89
BIC (Swift) NDEAFIHH

Vi betjänar också på svenska. Vår kundservice svarar gärna på dina frågor per telefon, tfn 040 192 3112 eller per e-post: donator@wwf.fi.

Yhteystietojen muutos

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa WWF:lle yhteystietojen muutoksesta. Voit myös perua WWF-tukijalehden.

Usein kysyttyä lahjoittamisesta

Alta löydät vastauksia liittyen kummiuteen eli kuukausilahjoittamiseen sekä muihin tukemisen muotoihin. Mikäli et löydä täältä vastausta kysymykseesi, voit aina olla yhteydessä tukijapalveluumme sähköpostilla tukija@wwf.fi tai soittamalla 040 192 3112 (arkisin klo 9-16). Autamme mielellämme!

HALUAN KUMMIKSI

Kun päätät ryhtyä kummiksi, olet päättänyt välittää. Ilman säännöllisiä tukijoita pitkäjänteinen suojelutyömme ei olisi mahdollista. Yli puolet toimintamme rahoituksesta tulee yksityisiltä tukijoilta. Kummina olet kanssamme ratkaisemassa maailman vakavimpia ympäristöongelmia.

• Miten voin liittyä kummiksi?

Kummiksi voit liittyä nettisivujemme kautta osoitteessa: wwf.fi/liity, ottamalla yhteyttä tukijapalveluumme sähköpostilla tukija@wwf.fi tai soittamalla 040 192 3112 (arkisin klo 9-16).Valittavana on seitsemän kummikohdetta: ilmasto, sademetsä, lumi, Itämeri, saimaannorppa, kissaeläin ja yleiskummius.

• Miten kummiuden voi maksaa?

Kummiuden voit maksaa kerran kuukaudessa, veloituspäivät ovat kuukauden 15. päivä tai kuukauden viimeinen päivä. Säännöllinen kuukausiveloitus on kummille helppoa ja vaivatonta. Se on myös WWF:lle kustannustehokkain lahjoitusmuoto.

Maksutavaksi kuukausimaksussa voit valita e-laskun, suoramaksun tai toistuvan korttimaksun.

E-lasku: Voit liittyä kummiksi verkkosivullamme  ja valita maksutavaksi e-laskun. On tärkeää, että aktivoit kummiuden tekemällä verkkopankisssasi e-laskutilauksen. Kun muutat samalla maksun automaattiseksi, voit olla varma, että tukesi tulee perille kuukausittain.

Toistuva korttimaksu: Voit liittyä kummiksi verkkosivuillamme ja valita maksutavaksi korttimaksun. Valitse maksatko kummimaksun luottokortilla (credit) tai pankkikortilla (debit). Mikäli käytät yhdistelmäkorttia, muistathan että pankkikortin (debit) tiedot löytyvät kortin kääntöpuolelta. Debit-tietoa käyttämällä maksat kummimaksun pankkitililtäsi.

Suoramaksu: Pankki veloittaa automaattisesti tililtäsi valitsemasi summan. Suoramaksua varten tarvitset toimeksiantolomakkeen, jota voit pyytää tukijapalvelustamme. Lähetämme sinulle lomakkeen postitse täytettäväksi ja allekirjoitettavaksi. Kun palautat lomakkeen meille, käsittelemme sen ja lähetämme pankkiin.

Vuosimaksu: Kummiuden voi myös maksaa kerran vuodessa. Ensimmäisen maksun voit helposti maksaa verkkopankkitunnuksilla tai pankki/luottokortilla liittyessäsi. Seuraavan vuoden kummimaksusta lähetämme sinulle tilisiirtolomakkeen postitse, jolloin voit halutessasi muuttaa maksuntavan e-laskuun.

• Liityin kummiksi WWF:n nettisivuilla. Milloin tililtäni menee ensimmäinen maksu?

Maksutapana e-lasku: Kun olet täyttänyt liittymislomakkeen ja käynyt verkkopankissasi tekemässä e-laskutilauksen, saamme siitä muutaman päivän sisällä pankilta vahvistuksen ja ensimmäinen maksu laskutetaan valitsemanasi eräpäivänä. Huomioithan, että maksuaineisto pankkiin lähetetään noin viikkoa ennen eräpäivää. Mikäli liityt noin viikkoa ennen valitsemaasi eräpäivää, ensimmäinen maksu menee tililtäsi vasta seuraavassa kuussa.

Maksutapana toistuva korttimaksu: Kun olet täyttänyt liittymislomakkeen ja suorittanut kortilla ensimmäisen maksun, veloitamme maksun kortiltasi jatkossa automaattisesti valitsemasi eräpäivän mukaan (kuukauden 15. päivä tai kuukauden viimeinen päivä).

• Liityin kummiksi WWF:n ständillä. Milloin tililtäni menee ensimmäinen maksu?

Ennen kuin tililtäsi veloitetaan ensimmäinen maksu, saattaa kulua useampi viikko. Toimeksiantolomakkeen tiedot viedään ensin WWF:n rekisteriin, jonka jälkeen alkuperäinen kappale lomakkeesta toimitetaan pankkiin. Kun lomake on käsitelty pankissa, saamme vahvistuksen, että e-laskutilaus / suoramaksutoimeksianto tilillesi on aktivoitu ja ensimmäinen maksu menee valitsemanasi eräpäivänä. Huomioithan, että maksuaineisto pankkiin lähetetään noin viikkoa ennen eräpäivää. Mikäli saamme pankilta vahvistuksen noin viikkoa ennen valitsemaasi eräpäivää, veloitetaan tililtäsi ensimmäinen maksu vasta seuraavassa kuussa.

• Voiko alaikäinen liittyä kummiksi?

Alaikäinen voi liittyä kummiksi siten, että kummimaksun maksaa aikuinen. Alaikäisille kummeille ei lähetetä WWF:n markkinointimateriaalia. Kummiuden voi antaa lahjaksi valitsemalla kummiksi liittymisen yhteydessä ’Haluan antaa kummiuden lahjaksi’ ja täyttämällä lahjan saajan yhteystiedot, jolloin hän saa mm. neljä kertaa vuodessa ilmestyvän WWF-lehden täynnä ajankohtaista asiaa ympäristömme tilasta.

OLEN JO KUMMI

Kiitos tuestasi! Kummina olet päättänyt välittää, millaisen maapallon jätämme jälkeemme. Ilman kaltaistesi ihmisten tukea moni merkityksellinen luonnonsuojeluhanke jäisi toteutumatta. Mitä enemmän meitä on, sitä enemmän saamme aikaan. Toivomme, että pysyt ympäristönsuojelijoiden eturivissä pitkään. Tukijapalvelu auttaa sinua aina kummiuteesi liittyvissä asioissa.

• Yhteystietoni ovat muuttuneet. Miten voin päivittää ne ajan tasalle?

Käytämme Postin automaattista ylläpitopalvelua, jonka kautta saamme viikoittain päivityksen muuttuneista postiosoitetiedoista rekisterimme.

Voit ilmoittaa osoitteen, puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen muutoksesta meille tämän sivun alussa olevalla sähköisellä lomakkeella tai ottamalla yhteyttä tukijapalveluumme sähköpostilla tukija@wwf.fi tai soittamalla 040 192 3112 (arkisin klo 9-16). Ilmoittaessasi muuttuneita tietoja sähköpostilla, muista aina kertoa nimi- ja osoitetietosi tai kumminumerosi. Näin löydämme varmasti juuri sinun tiedot rekisteristämme ja voimme päivittää muutokset.

• Miten päivitän pankkiyhteystietoni tai maksukorttitietoni?

Maksutapana e-lasku: Voit tehdä uudessa verkkopankissasi meille e-laskutilauksen. Tarvittaessa voimme lähettää sinulle pankkikohtaiset ohjeet e-laskutilauksen tekemiseen. E-laskutilausta varten tarvitset kumminumerosi, joka löytyy viimeisimmän WWF–tukijalehden takakannesta osoitetietosi yläpuolelta. Saat myös tarvittaessa kumminumerosi ottamalla yhteyttä tukijapalveluumme sähköpostitse tukija@wwf.fi (muista laittaa viestiin nimi- ja osoitetietosi) tai puhelimitse 040 192 3112 (arkisin klo 9-16).

Maksutapana suoramaksu: Ota yhteyttä tukijapalveluumme sähköpostitse tukija@wwf.fi (muista laittaa viestiin nimi- ja osoitetietosi) tai puhelimitse 040 192 3112 (arkisin klo 9-16). Lähetämme sinulle uuden toimeksiantolomakkeen uusia pankkiyhteystietojasi varten.

Maksutapana toistuva maksu kortilla: Ota yhteyttä tukijapalveluumme sähköpostitse tukija@wwf.fi (muista laittaa viestiin nimi- ja osoitetietosi) tai puhelimitse 040 192 3112 (arkisin klo 9-16)

• Kuinka voin muuttaa kummikohdetta, kummimaksun summaa tai eräpäivää?

Kummikohdetta, kummimaksun summaa tai eräpäivää (15. päivä tai kuun viimeinen päivä) voit muuttaa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tukija@wwf.fi tai soittamalla tukijapalvelumme numeroon 040 192 3112 (arkisin klo 9-16). Laita sähköpostiviestiin nimi- ja osoitetietosi, vanha kummikohde/summa/eräpäivä ja uusi kummikohde/summa/eräpäivä. Vähimmäissumma kuukausittaiselle kummimaksulle on 10 euroa ja vuosittaiselle 120 euroa. Ylärajaa ei ole.

• Voiko kummiuden laittaa tauolle?

Kyllä voi. Ilmoita tukijapalveluumme tauon pituudesta (enintään 6 kk) numeroon 040 192 3112 (arkisin klo 9-16). Tauon aikana saat WWF-lehden ja kuukausittaisen uutiskirjeen. Tauon jälkeen kummimaksusi alkaa toimimaan jälleen automaattisesti.

• Kuinka voin lopettaa kummimaksuni maksamisen?

Ilmoita kummiutesi lopetuksesta aina tukijapalveluumme sähköpostilla tukija@wwf.fi tai puhelimitse 040 192 3112 (arkisin klo 9-16). Sähköpostissa tulee olla nimi- sekä osoitetiedot tai kumminumero. Jotta tietosi ehditään poistamaan pankkiin lähetettävästä laskutusaineistosta, tulee ilmoitus tehdä WWF:lle vähintään kaksi viikkoa ennen eräpäivää.

• Miten toimin, kun haluan valita mitä postia WWF minulle lähettää?

Soita tukijapalvelumme numeroon 040 192 3112 niin päivitetään yhdessä tarvittavat tiedot rekisteriimme. On mahdollista kieltää tai sallia erityyppisiä postituksia.

Kummilahjoituksen korottaminen

Jos haluat korottaa kummimaksuasi, se onnistuu helposti netissä.

Korota lahjoitusta

Kummilahjoituksen korottaminen

Jos haluat korottaa kummimaksuasi, se onnistuu helposti netissä.

WWF-lehti

WWF-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti kertoo inspiroivia tarinoita suojelutyön tuoksinnasta ja tarjoaa mielenkiintoisia näkökulmia ympäristöasioihin. WWF-lehteä voi lukea myös helposti verkossa. Voit halutessasi perua paperisen lehden Yhteystietojen muutos-kohdasta.

I mitten av WWF-tidningen hittar du det svenskspråkiga insticket “WWF kort och gott”. Tidningen utkommer fyra gånger om året och i den hittar du berättelser om WWF:s skyddsarbete och intressanta insikter kring miljöfrågor. WWF-tidningen kan även lätt läsas på nätet. Även ”WWF kort och gott (pdf)” finns att läsa på nätet. Om du vill kan du avsluta papperstidningen under sektionen ”Yhteystietojen muutos”.

Lataa taustakuvia

Lataa ilmainen taustakuva tietokoneellesi. Käyttämällä WWF:n luontokuvaa taustakuvanasi näytät tukesi luonnonsuojelulle.

Taustakuvat

Lataa taustakuvia