Metsänomistaja – sinä päätät, miten metsäsi voi

Metsiemme lajeista jo 814 on uhanalaisia. Ota käyttöön WWF:n Hoitotahto ja suojele luontoa talousmetsässäsi. Linnutkin kiittävät!

Metsänomistaja, WWF:n Hoitotahto on helppo tapa suojella luontoa talousmetsässäsi.

Vähemmän ja parempaa!

Ilmastonmuutoksen, Itämeren ja luonnon monimuotoisuuden kannalta on ratkaisevaa, kuinka paljon ja minkälaista lihaa syömme. WWF:n Lihaopas auttaa sinua tekemään ympäristön kannalta parempia valintoja!

Tutustu Lihaoppaaseen

Apuasi tarvitaan

Arktinen jääpeite on tänä keväänä pienempi kuin koskaan.

Liity Lumi-kummiksi

WWF-LEHTI

Sixten Korkman: Trump polkee tärkeimpiä arvojani

Ilmastonmuutos avaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia arktisella alueella. Se tarkoittaa lisääntyvää vastuuta yrityksille. Yritysten on integroitava kestävän kehityksen ympäristöllinen, sosiaalinen ja taloudellinen ulottuvuus tasapainoisesti kaikkeen päätöksentekoon ja toimintaan. Paperilla tehtävät lupaukset eivät enää auta – on toimittava!

Liisa Rohwederin puhe Arktisessa foorumissa Venäjällä

Lue puhe

Liisa Rohweder

Pääsihteeri

Kaupasta: WWF-kangaskassi

Panda-logolla koristeltu kangaskassi on kestävä ja laadukas valinta arjen luottokassiksi. Vaalea kassi on sataprosenttista luomupuuvillaa.

Osta

Liity ystäväyritykseksi

Yhdessä saamme paljon aikaan! Ystäväyrityksenä voit tukea helpolla tavalla luonnonsuojelua.

Lue lisää ja liity

WWF:N OPPAAT

Ruokaopas

Korvaa osa lihasta kasviksilla, älä heitä ruokaa roskiin, suosi vastuullisesti tuotettuja elintarvikkeita

Tutustu

Kalaopas

WWF:n Kalaoppaan suosituksia seuraamalla voit olla mukana vaikuttamassa siihen, ettei maailman meriä kalasteta tyhjiksi.

Tutustu

Tukesi menee perille

Varoista noin 80% käytetään tehokkaasti suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20% käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan.

Mitä sinä voit tehdä?

Liity WWF:n kummiksi