Koe sääksenpesän tapahtumat lähietäisyydeltä

Sääksi eli kalasääski on uljas petolintu, joka elää Suomessa koko maassa. Veimme jälleen kameran sääksen pesälle kauniisiin maisemiin Saimaalle. Tällä kertaa mukana on myös ääni!

Katso Luontoliven sääksikameraa

Koe sääksenpesän tapahtumat lähietäisyydeltä

Astu luonnon puolelle

Me häviämme, jos luonto häviää. Suojele kanssamme monimuotoista luontoa, jota tuhotaan nyt nopeammin kuin koskaan ihmisen historiassa. Kummina olet rakentamassa tulevaisuutta, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa.

Liity WWF-kummiksi

Astu luonnon puolelle

Saimaannorppa jäällä

Tue pitkäjänteistä työtämme yrityslahjoituksella

Yritys, tule mukaan tekemään mahdolliseksi upeita luonnonsuojelun saavutuksia. Lahjoitusten avulla suojelemme ja ennallistamme luontoa Suomessa ja maailmalla. Viesti yrityksesi arvoista asiakkaille ja työyhteisölle lahjoituskohteesta kertovalla sähköisellä kortilla.

TEE YRITYKSEN KERTALAHJOITUS
Saimaannorppa jäällä

Tue pitkäjänteistä työtämme yrityslahjoituksella

Ilman koko yh­teis­kun­nan asen­ne­muu­tos­ta Itämeren suojelu tulee jatkossakin olemaan vain potilaan oireiden hoitoa.

Vanessa Ryan
Meriasiantuntija
Lue näkökulma

Vanessa Ryan
Meriasiantuntija
Lue näkökulma

Mitä sinä voit tehdä?

RYHDY LUONNON PELASTAJAKSI

Ole kanssamme ratkaisemassa maapallon vakavimpia ympäristöongelmia ja rakentamassa tulevaisuutta, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tuellasi mahdollistat ympäristönsuojelutyömme. Voit auttaa pitkäjänteisesti kummina, kertalahjoituksella tai vaikka perustamalla syntymäpäiväkeräyksen. On monia tapoja auttaa – löydä omasi.

Katso, miten voit auttaa

RYHDY LUONNON PELASTAJAKSI