© Global Warming Images / WWF

Vinkkejä luonnonystävän joululahjaksi

Ärsyttääkö joulun kulutusjuhla? Anna lahja, joka tuo iloa saajalle ja samalla hyödyttää luontoa. Alla vinkkejämme luonnonystävän joululahjoiksi.

Julia Martin / WWF
© Julia Martin / WWF

Kiireisen arjen keskellä ei aina ehdi olla läheistensä kanssa. Korjaa asia tänä jouluna ja anna lahjaksi omaa aikaasi! Se voi olla retkiseura lähimpään luontokohteeseen tai luistelemaan, lupaus hyvästä illallisesta, jonka sinä valmistat, elokuva- tai konserttilippu tai vaikkapa museokortti.

National Geographic Creative / Jan Vermeer / WWF
© National Geographic Creative / Jan Vermeer / WWF

Luonnonystävä voi antaa lahjaksi myös apuaan. Lahjoita tavaran sijaan siivousapua, jalkahieronta tai polkupyörän keväthuolto. Voit myös auttaa taulujen kiinnittämisessä seinälle, tarjota apuasi lasten kaitsemisessa tai vaikkapa koiran ulkoiluttamisessa. Vain mielikuvituksesi on rajana!

Staffan Widstrand / WWF