© Liisa Rohweder/WWF

Vinkkejä luonnonystävän joululahjaksi

Ärsyttääkö joulun kulutusjuhla? Anna lahja, joka tuo iloa saajalle ja samalla hyödyttää luontoa. Alla vinkkejämme luonnonystävän joululahjoiksi.

Julia Martin / WWF
© Julia Martin / WWF

Kiireisen arjen keskellä ei aina ehdi olla läheistensä kanssa. Korjaa asia tänä jouluna ja anna lahjaksi omaa aikaasi! Se voi olla retkiseura lähimpään luontokohteeseen tai luistelemaan, lupaus hyvästä illallisesta, jonka sinä valmistat, elokuva- tai konserttilippu tai vaikkapa museokortti.

Dmitry Deshevykh/WWF-Russia
© Dmitry Deshevykh/WWF-Russia

Luonnonystävä voi antaa lahjaksi myös apuaan. Lahjoita tavaran sijaan siivousapua, jalkahieronta tai polkupyörän keväthuolto. Voit myös auttaa taulujen kiinnittämisessä seinälle, tarjota apuasi lasten kaitsemisessa tai vaikkapa koiran ulkoiluttamisessa. Vain mielikuvituksesi on rajana!

joulukortit2018

Muista ystäviäsi joulutervehdyksellä ja suojele samalla monimuotoista luontoa. Tekemällä lahjoituksen, saat ladattua WWF:n kauniit joulukortit, pakettikortit ja diplomin. Saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Emmi Karhiaho /WWF
© Emmi Karhiaho /WWF

Pehmeä Retropanda-college lämmittää läpi talven. Kierrätysmateriaaleista valmistettua collegea somistaa alkuperäinen logomme 60-luvulta. Ostamalla pandatuotteita tuet WWF:n tärkeää luonnonsuojelutyötä.

National Geographic Creative / Jan Vermeer / WWF