Ilmoita tapahtuma

Hienoa, että olet mukana toimimassa yhteisen planeettamme puolesta. Earth Houria vietetään tänä vuonna 27. maaliskuuta.

Tällä lomakkeella yritykset, yhteisöt ja muut organisaatiot voivat ilmoittautua mukaan WWF:n Earth Houriin. Lomakkeella voit ilmoittaa monenlaisia tapahtumia, kuten valojen sammuttamisen, työpaikan yhteisen Earth Hour -hetken tai koulun aamunavauksen. Tapahtumat tulevat näkyviin etusivun kartalle, jonne voit ilmoittaa niin suuret kuin pienetkin tilaisuudet, olivat ne sitten julkisia tai yksityisiä.

Huomioithan Earth Houria suunnitellessa koronaviruksen leviämisen estämiseksi tehdyt alueelliset rajoitukset sekä THL:n suositukset. Kannustamme tänä vuonna ideoimaan tapahtumia verkkoon. Lue vinkkimme tapahtumien järjestämiseen täältä!

Jos haluat yksityishenkilönä ilmoittautua mukaan Earth Houriin, suosittelemme kertomaan siitä sosiaalisessa mediassa, esimerkiksi osallistumalla Facebook-tapahtumaamme. Facebook-tapahtuma aukeaa joka vuosi maaliskuun alkupuolella. Hashtagimme on #EarthHourSuomi.

• Tapahtuman tiedot

Lomakkeen tietojen avulla ihmiset löytävät helpommin heitä kiinnostavan ja lähellä olevan tapahtuman tai tempauksen ja näkevät, miten paljon eri tahoja toimii yhteisen planeettamme hyväksi. Tiedot ovat myös tärkeitä meille tilastointia varten, joten täytäthän kentät huolella. Kiitos!

• Tapahtuman lisätiedot

• Anna tapahtumallesi kuvaava otsikko. Löydettävyyden parantamiseksi vältä sanojen Earth Hour käyttöä otsikossa. Otsikon sallittu enimmäispituus on 0 merkkiä.
  • Kuvaile tapahtumaasi tarkemmin. Tänä vuonna rohkaisemme myös kertomaan, millaisen viestin haluatte valomerkillänne tai tapahtumallanne välittää. Miksi Earth Houriin osallistuminen on teille tärkeää? Voit myös jakaa organisaatiosi hyviä käytäntöjä yhteisen planeettamme puolesta tai kannustaa muita mukaan. Tähän tekstikenttään kirjoitettu kuvaus näkyy Earth Hour -kartalla.
  • Anna arvio tapahtumaan osallistuvien henkilöiden kokonaismäärästä.
  • Ajankohta

Määritä tapahtumasi ajankohta tai aukioloajat. WWF:n Earth Hour on lauantaina 27.3.2021 kello 20.30–21.30.

• Date Format: YYYY dash MM dash DD
  • :
  • Sijainti

Lisää tapahtumasi syöttämällä katuosoite alla olevaan kenttään.

• KUVA

• Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, png, jpeg.
    Tuo kuvatiedosto laitteeltasi. Tiedoston sallittu enimmäiskoko on 2 megatavua. Sallitut tiedostomuodot ovat GIF, JPG ja PNG.
  • Järjestäjä

• Anna järjestävän tahon nimi, esim. yhteisö, seura, yritys tai muu organisaatio.
  • Lisää myös yhteystietosi. Yhteystiedot eivät näy muille käyttäjille. Tiedot kerätään, jotta voimme tarvittaessa olla suoraan yhteydessä tapahtumien järjestäjiin tietojen täydentämiseksi tai muista vastaavista syistä.

• Anna yhteyshenkilön nimi.
  • Anna yhteyshenkilön sähköpostiosoite.
  • Anna yhteyshenkilön puhelinnumero.
  • TIETOJEN LÄHETYS

Tarkistathan vielä kerran, että täyttämäsi tiedot ovat oikein. Lomakkeen lähettämisen jälkeen tapahtumasi näkyy Earth Hour -sivustolla. Lähetämme sinulle myös linkin, jonka kautta voit vielä tarvittaessa muokata tapahtumailmoitustasi (mikäli linkkiä ei kuulu, tarkista myös roskapostikansiosi).

Pakolliset kentät