Ilmoita tapahtuma

Hienoa, että olet mukana ja toimit ilmaston puolesta!

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa WWF:n Earth Houriin liittyvän tapahtumasi. Se voi olla julkinen ja kaikille avoin, ilmainen tai maksullinen. Tai se voi olla suljettu, tietylle joukolle järjestetty tilaisuus. Käytä tätä lomaketta myös, jos yrityksesi tai muu edustamasi taho osallistuu Earth Houriin sammuttamalla valot.

Jos yksityishenkilönä haluat ilmoittautua mukaan Earth Houriin suosittelemme ensisijaisesti kertomaan siitä osallistumalla Earth Hour -Facebook-tapahtumaamme, joka aukeaa joka vuosi maaliskuun alkupuolella.

• Taustatiedot

Näiden tietojen avulla ihmiset löytävät helpommin heitä kiinnostavan ja lähellä olevan tapahtuman tai tempauksen ja näkevät, miten paljon eri tahoja toimii ilmaston hyväksi. Tiedot ovat myös tärkeitä meille tilastointia varten, joten täytäthän kentät huolella. Kiitos.

• TAPAHTUMAN TIEDOT

• Anna tapahtumallesi kuvaava otsikko. Löydettävyyden parantamiseksi vältä sanojen Earth Hour käyttöä otsikossa. Otsikon sallittu enimmäispituus on 0 merkkiä.
  • Kuvaile tapahtumaasi tarkemmin.
    Valitse yksi tai useampi vaihtoehto, joka parhaiten kuvaa tapahtumaasi.
  • Anna järjestävän tahon nimi, esim. yhteisö, seura, yritys tai muu organisaatio.
  • Anna arvio tapahtumaan osallistuvien henkilöiden kokonaismäärästä.
  • KUVA

• Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, png, jpeg.
    Tuo kuvatiedosto laitteeltasi. Tiedoston sallittu enimmäiskoko on 2 megatavua. Sallitut tiedostomuodot ovat GIF, JPG ja PNG.
  • PÄIVÄMÄÄRÄ JA KELLONAJAT

Määritä tapahtumasi ajankohta tai aukioloajat. WWF:n Earth Hour on lauantaina 28.3.2020 klo 20.30–21.30.

• Date Format: YYYY dash MM dash DD
  • :
  • Sijainti

Lisää tapahtumasi syöttämällä katuosoite alla olevaan kenttään.

• Yhteystiedot

Yhteystiedot eivät näy muille käyttäjille. Tiedot kerätään, jotta voimme tarvittaessa olla suoraan yhteydessä tapahtumien järjestäjiin tietojen täydentämiseksi tai muista vastaavista syistä.

• Anna yhteyshenkilön nimi.
  • Anna yhteyshenkilön sähköpostiosoite.
  • Anna yhteyshenkilön puhelinnumero.
  • TIETOJEN LÄHETYS

Tarkistathan vielä kerran, että täyttämäsi tiedot ovat oikein. Lomakkeen lähettämisen jälkeen tapahtumasi näkyy Earth Hour -sivustolla. Lähetämme sinulle myös linkin, jonka kautta voit vielä tarvittaessa muokata tapahtumailmoitustasi (mikäli linkkiä ei kuulu, tarkista myös roskapostikansiosi).

Pakolliset kentät