• Yksityinen tapahtuma

22.03.2021 08:00 - 21:30
    Elisa
    Ratavartijankatu 5, 00520 Helsinki, Suomi

Elisa on Pohjoismaiden ensimmäinen hiilineutraali operaattori ja jatkamme missiomme ja ilmastotavoitteemme mukaista toimintaa. Osallistumme jälleen Suomessa ja lisäksi Virossa WWF:n Earth Hour –tapahtumaan Elisan Ilmastotalkoot 2021 –teemalla erilaisin toimin koko viikon ajan (ma 22.3. – la 28.3.2021). Kerromme tapahtumasta sisäisesti, viestimällä FaceBookissa sekä MS Teams –taustakuvin. Järjestämme myös sisäisen webinaarin, jossa asiantuntijamme kertoo Elisan konkreettisista energiaa säästävistä toimista – esim. datakeskusten hukkalämmön talteenotosta ja hyödyntämisestä sekä mobiiliverkon energiatehokkuustoimista. Haastamme samalla elisalaisia käytännön tekoihin ja jaamme vinkkejä esimerkiksi kestävistä ruokavaihtoehdoista, energiansäästötoimista ja kierrättämisestä. Kannustamme elisalaisia testaamaan omaa ympäristötietoisuuttaan tietovisan sekä hiilijalanjälkilaskurin avulla sekä antamaan oman henkilökohtaisen lupauksensa planeetalle.