• Valot sammuvat

EY on mukana Earth Hour -ta­pah­tu­mas­sa näyttämässä valomerkkiä ilmaston puolesta

27.03.2021 20:30 - 21:30
    EY
    Alvar Aallon katu 5c, Helsinki, Suomi

Sammutamme Helsingin EY-talon valot Earth Hourin ajaksi ilmaistaksemme tukemme ja kiinnittääksemme huomiota ilmastotoimien kiireellisyyteen. Tammikuussa 2021 julkaisimme EY:n maailmanlaajuisen tavoitteen saavuttaa hiilinegatiivisuus vuoden 2021 loppuun mennessä ja vähentää kokonaispäästöjä 40 prosentilla vuoden 2025 loppuun mennessä. Ilmastonmuutoksen torjuminen on keskeinen osa EY:n toiminnan tarkoitusta ’Building a Better Working World’. Maailmanlaajuisesti 300 000 työntekijämme voimin pystymme muuttamaan EY:n toiminnan ympäristön kannalta kestäväksi ja auttamaan myös asiakkaitamme tekemään saman. Saavuttaaksemme ilmaston kannalta kestävän päästötason, vähennämme maailmanlaajuisesti päästöjämme seitsemällä osa-alueella, joihin kuuluvat esimerkiksi liikematkustamisen päästöjen vähentäminen 35 prosentilla ja uusiutuvaan energiaan siirtyminen. Suomessa lähes kaikki toimistomme siirtyivät käyttämään 100 % uusiutuvaa energiaa jo helmikuun 2021 aikana.