• Valot sammuvat

Forum antaa valomerkin ilmaston puolesta keskeltä Helsinkiä

26.03.2022 20:30 - 21:30
    Kauppakeskus Forum
    Mannerheimintie 20, Helsinki, Suomi

Forum täyttää vuonna 2022 kunnioitettavat 70 vuotta: olemme perinteikäs, mutta aina raikkain ajatuksin, ja valmiina uudistumaan. Teot ratkaisevat ja haluamme olla edelläkävijöitä niin ympäristö-, ilmasto-, kuin yhteiskuntavastuun osalta. Kauppakeskuksena haluamme tarjota tilat ja paikan, jossa yritykset ja kävijät saavat mahdollisuuden tehdä kestävämpiä, vastuullisempia valintoja. Kun astut Helsingin Forumiin, tiedät, että esimerkiksi sähkö tulee Lakiakankaan tuulivoimapuistosta Isojoen kunnasta. Forumissa syntyneistä jätteistä jo yli puolet menee kierrätykseen ja uusiokäyttöön – ja kierrätysaste on noussut joka vuosi. Jäljelle jäävä osuus hyödynnetään kokonaisuudessaan energiantuotannossa. Tänäkin vuonna osallistumme Earth Hour -tapahtumaan sammuttamalla tunniksi julkisivun valaistuksen sekä osan valomainoksista valomerkkinä ympäristön puolesta. Lisäksi kutsumme sinut mukaan tekoihin tuomalla Earth Hour -tapahtumaa esiin mediapinnoillamme. Forum - Nyt. Tässä. Aina