• Valot sammuvat

Lempäälän kunta näyttää valomerkin sam­mut­ta­mal­la Lempäälä-talon valot

27.03.2021 20:30 - 21:30
    Lempäälän kunta
    Manttaalitie 15, Lempäälä, Suomi

La 27.3. klo 20.30 Lempäälän kunta näyttää oman valomerkkinsä ilmaston ja luonnon puolesta sammuttamalla Lempäälä-talon valot tunnin ajaksi klo 20.30. Tätä pääset seuraamaan suorana lähetyksenä Facebook-livestä Lempäälän kunnan Facebookista: https://www.facebook.com/lempaalankunta Haastamme myös kaikki Lempäälän kotitaloudet mukaan sammuttamaan turhat valot kotoa la 27.3. klo 20.30-21.30 Earth Hour tunnin ajaksi. Tämän symbolisen eleen avulla meistä jokainen voi osallistua Earth Houriin ja ilmaista näin huolensa ympäristön tilasta ja ilmastokriisistä. Koska me Lempäälässä koemme ympäristöasiat hyvin tärkeäksi, olemme päättäneet pyhittää koko viikon 22. - 27.3.2021 tälle tärkeälle asialle, joten viikkoa 12 vietetään tänä vuonna Earth Hour #Lempäälä –viikkona! Haluamme tehdä tätä viikkoa yhdessä kuntalaisten ja paikallisten yritysten kanssa! Lisätiedot: https://www.lempaala.fi/lempaala-tietoa/osallistu-ja-vaikuta/earth-hour/ #Lempäälä #kyllä #yhdessä #hinku #EarthHour