• Yksityinen tapahtuma

28.03.2020 18:00 - 22:00
    Tampereen kaupungin kulttuuripalvelut
    Tehdaskartanonkatu 38, Tampere, Suomi

Aloitamme tapahtuman kello 18 ruokatyöpajalla, jossa valmistetaan syntisen hyvää siemennäkkileipää ja erilaisia vegaanisia, proteiinipitoisia levitteitä. Ruokatyöpaja on ilmainen, ja sen lisäksi pidetään omien parhaiden lähiruoka/vegaani/villiyrttireseptien vaihtotori! Alustuksen pitää ympäristö- ja kehitysyhteistyöaktiivi Olli-Pekka Haavisto klo 19, ja klo 20.30 kokoonnumme syömään ruokatyöpajasta saatua iltapalaa ja kuuntelemaan kahta artistia kartanon aulaan. Mikko Pimeässä tarjoaa hartaan folk-hetken akustisella kitaralla säestäen. Tämän jälkeen laulaja-lauluntekijä ja sansula-tradikaali Anna-Kaisa Vuorinen tuo lavalle sanattomien laulujen intensiivisen mystisyyden sekä tummien sävelten ja särkevien sanojen toiveikkaan soinnin Päihteetön ja esteetön. Vapaa pääsy. 18.00 työpaja ja parhaiden reseptien vaihtotori 19.00-20.00 Alustus: Olli-Pekka Haavisto, maan ystävät ry 20.30 valot sammuvat, iltapala, Mikko Pimeässä 21.15 Anna-Kaisa Vuorinen