Inspiroidu energiatehokkuudesta -aamiaistilaisuus 6.3.2018 Korjaamo, Helsinki

Mitä Pariisin ilmastosopimus ja Euroopan Unionin ilmasto- ja energiatavoitteet tarkoittavat Suomen olemassa olevalle rakennuskannalle? Voiko hiilestä irtautumista tehostaa uusilla ja innovatiivisilla ratkaisuilla?

WWF Suomi järjesti yhdessä kiinteistö- ja rakennuttaja-alojen liiton RAKLI:n kanssa ReCoTech-aamiaistilaisuuden, jossa tarjottiin näkökulmia uusiin ja innovatiivisiin energiatehokkuusratkaisuihin. Tapahtuman tarkoituksena oli tarjota alan toimijoille mahdollisuus keskustella palveluntarjoajien kanssa ja saattaa heitä yhteen uusien projekti-ideoiden merkeissä.

WWF Suomen LIFE EconomisE-kehityspäällikön Leena Oivan ja RAKLI:n kiinteistösijoittamisen johtajan Anssi Salosen avaama tilaisuus keräsi paikalle yli 70 osallistujaa. Puhujina kuultiin kahdeksan alan yrityksen – LeaseGreen, Senaatti-kiinteistöt, Nordic Innovation Accelerator, Wunder, Granlund Consulting, Leanheat, Nuuka ja Eneron – edustajia. Pitching-puheenvuorojen jälkeen osallistujilla oli mahdollisuus keskustella ratkaisujen tarjoajien kanssa heidän pisteillään.

LIFE EconomisE-hankkeen logot ja disclaimer-teksti.

Sinua saattaa kiinnostaa