Sydäntäsi tarvitaan tänään

Maapallon sydän lyö tyhjää, kun yksikin laji häviää. Ilmastonmuutos kuihduttaa elinympäristöjä ja kiihdyttää lajien sukupuuttoa. Eläimet ja kasvit ovat riippuvaisia toisistaan, ja ihminen on täysin riippuvainen luonnosta. Luonnon monimuotoisuuden köyhtyminen on vielä mahdollista pysäyttää, mutta toimiin on ryhdyttävä välittömästi. Ole kanssamme ratkaisemassa maailman vakavinta ympäristökriisiä.

Uhkia ja ratkaisuja

Tukesi merkitsee

Teemme joka päivä töitä maailmanlaajuisen verkostomme voimin säilyttääksemme monimuotoisen luonnon, joka ylläpitää kaikkea elämää maapallolla. Se ei olisi mahdollista ilman säännöllisiä tukijoita eli kummejamme. Yhdessä voimme luoda toivoa.

Jokainen euro tulee tarpeeseen. Varoista noin 80% käytetään tehokkaasti suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20% käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan.

Mitä kummien tuella tehdään?

• Työskentelemme luonnon monimuotoisuuden kannalta tärkeimpien ekosysteemien säilyttämiseksi
  • Teemme konkreettisia kenttähankkeita lajien ja niiden elinympäristöjen suojelemiseksi
  • Autamme lajeja sopeutumaan ilmastonmuutoksen tuomiin muutoksiin
  • Vaikutamme poliittiseen päätöksentekoon ympäristöongelmien ratkaisemiseksi
  • Osallistumme kansainvälisiin ilmastoneuvotteluihin
  • Valvomme ilmastosopimusten noudattamista
  • Vaikutamme yrityksiin päästöjen vähentämiseksi
  • Edistämme ilmastonmuutosta hillitsevää sijoittamista
  • Autamme ihmisiä tekemään ilmastoystävällisiä ratkaisuja arjessaan

Kummina pysyt ajan tasalla

Kummina saat ajankohtaista tietoa luonnon tilasta ja lahjoituskohteestasi niin uutiskirjeiden, kummiuutisten kuin WWF-lehdenkin muodossa.