Yrityksen joululahjoitus ilmastolle

Tiesitkö, että...

Joululahja luonnolle kertoo yrityksesi arvoista ja ym­pä­ris­tö­vas­tuus­ta niin asiakkaille kuin hen­ki­lös­töl­le­kin.

Yritysten ja organisaatioiden rooli ilmastonmuutoksen vastaisessa työssä ja siihen sopeutumisessa on merkittävä. Tekemällä yrityslahjoituksen WWF:n ilmastotyölle osoitat, että organisaatiosi haluaa toimia ilmastonmuutoksen hidastamiseksi.

Tässä turhaa tavaraa pursuavassa maailmassamme joululahjoitus luonnolle on vastuullinen valinta. Maailma kulutti laskennallisesti uusiutuvat luonnonvarat tältä vuodelta loppuun jo heinäkuun lopussa. Antamalla henkilökunnalle tai asiakkaille aineettoman yrityslahjan vähennät ylikulutusta, joka on yksi suurimmista ilmastonmuutoksen etenemisen ja luonnon köyhtymisen syistä.

Olitpa sitten yksityisyrittäjä tai suuri pörssiyhtiö, WWF:n joulukampanjaan lahjoittaminen sopii kaiken kokoisille yrityksille ja organisaatioille – lahjoitussumman päätät itse. Vähintään 500 euron lahjoituksesta saat käyttöösi joulun viestintämateriaaleja.

Yhdessä voimme pysäyttää maapallon lämpötilan nousun. Tue siis tänä jouluna yrityksen lahjoituksella WWF:n työtä ilmastonmuutoksen torjumiseksi!

Lahjoita ilmastotyölle nyt

Viestintämateriaaleja kiitoksena yrityksesi tuesta

Yrityksesi saa käyttöönsä joulutervehdykset, joilla voit kertoa lahjoituksestasi WWF:n ilmastotyölle.

WWF:n joulukampanjan viestintämateriaalit ovat hieno vaihtoehto perinteisille firman liikelahjoille tai työntekijöiden joululahjoille. Vastikkeiden kuvaksi voit valita jääkarhun tai jäävuorimaiseman. Tutustu tästä tarkemmin eri suuruisten lahjoitusten vastikkeisiin.

Vähintään 500 euron lahjoituksella saat sähköisen joulukortin

Kun lahjoitat joulukampanjaan vähintään 500 euroa, saat vastineeksi sähköisen joulukortin yrityksesi nimellä tai logolla. Sähköisellä joulukortilla kiität asiakkaitasi, yhteistyökumppaneitasi sekä henkilöstöä kuluneesta vuodesta.

Vähintään 2000 euron lahjoituksella saat sähköisen joulukortin ja bannerin

Kun lahjoitat joulukampanjaan vähintään 2000 euroa, saat sähköisen joulutervehdyksen lisäksi käyttöösi bannerin. Bannereilla voit kertoa organisaationne joululahjoituksesta verkkosivuilla, uutiskirjeessä, sosiaalisessa mediassa ja sähköpostiallekirjoituksessa.

Lahjoituksen tehtyäsi tai verkkolaskun tilattuasi voit ladata vastikemateriaalit kiitos-sivulta välittömästi käyttöösi. Vastikkeet ovat käytössäsi molemmilla kuvilla, sekä jääkarhu että jäätikkö-teemoilla. Voit myös ladata materiaalit sähköpostiisi lähetetyn linkin kautta.

Lisäksi kaikkien lahjoittajien logot ja lahjoitussummat tulevat näkyviin tämän verkkosivun logokaruselliin.

Lahjoittajat

Yrityksesi nimi/logo
WWF:n pääsihteeri Liisa Rohweder

Nyt on kiire kääntää suunta! Tarvitsemme yrityksiä ja or­ga­ni­saa­tioi­ta mukaan il­mas­ton­muu­tok­sen torjuntaan. Jou­lu­lah­joi­tus ym­pä­ris­tön­suo­je­luun on helppo tapa vaikuttaa.

Liisa Rohweder
Pääsihteeri
WWF:n pääsihteeri Liisa Rohweder

Liisa Rohweder
Pääsihteeri

WWF työskentelee ilmastonmuutoksen pysäyttämiseksi

Ilmastonmuutos vaikuttaa dramaattisesti luontoon niin Suomessa kuin ulkomailla. Samalla se uhkaa ihmiskunnan tulevaisuutta, sillä tarvitsemme monimuotoista luontoa elääksemme tällä planeetalla. Useat uhanalaiset lajit, kuten jääkarhu ja naali, ovat ilmaston lämpenemisen vuoksi vaarassa kadota kokonaan.

WWF:n ilmastotyön tärkein tavoite on rajoittaa ilmaston lämpeneminen 1,5 asteeseen ja torjua ilmastonmuutoksen aiheuttamat riskit ympäristölle ja ihmisille. Suojelemme luontoa ilmastonmuutokselta esimerkiksi vaikuttamalla poliittiseen päätöksentekoon, edistämällä vastuullista sijoittamista, torjumalla metsäkatoa ja tekemällä ympäristökasvatusta.

Lahjoituksista noin 80 prosenttia käytetään suoraan luonnonsuojelun tarpeisiin. Noin 20 prosenttia käytetään raportointiin, hallintoon ja varainhankintaan.

Emme voi vastaanottaa lahjoituksia yrityksiltä, joiden toiminta on ristiriidassa suojelutavoitteidemme kanssa. Näitä ovat esimerkiksi aseteollisuus, tupakkateollisuus sekä yritykset, joiden liiketoiminta keskittyy fossiilisiin polttoaineisiin tai ydinvoimaan.

Onko sinulla kysyttävää? Ota yhteyttä

Markkinointiviestinnän asiantuntija