WWF:n luontolive – Lintulahti

Katso tallenne WWF:n Lintulahtikameran syksystä.

Asensimme kameran seuraamaan syksyn etenemistä Kirkkonummella sijaitsevalla kosteikolla. Kamerassa nähtiin tuttuja rantakosteikkojen lintuja kuten sinisorsia ja laulujoutsenia, mutta myös harvinaisempia siivekkäitä kuten jalohaikara. Lajisto muuttui syksyn mittaan lintujen muuton edetessä. Katso kooste kameran parhaista hetkistä yltä!

Pelastetaan Itämeri tuleville sukupolville

Itämeri on yksi maailman herkimmistä ja saastuneimmista meristä, se tarvitsee apuamme. Suojelemme Itämerta pitkäjänteisesti sisävesistämme saakka. Tule mukaan auttamaan!

Auta itämeri-kummina

Pelastetaan Itämeri tuleville sukupolville

Nämä seitsemän lintulajia voit nähdä Luontoliven uudessa kamerassa

Esittelemme seitsemän lintulajia, jotka voit nähdä WWF:n Luontoliven uudessa lähetyksessä. Kirkkonummella sijaitsevalle kosteikolle asennetussa kamerassa voi esiintyä esimerkiksi pikkuruinen tavi tai vankkarakenteinen kyhmyjoutsen.

WWF:n Luontolivessä nähtiin harvinaisempi vierailija – jalohaikaran puuhat tallentuivat videolle

Kirkkonummella sijaitsevalle kosteikolle asennettu livekamera tallensi hieman poikkeuksellisemman näyn, kun paikalle liiteli vitivalkoinen jalohaikara.

WWF:n uusi livekamera seuraa lintukosteikon syksyä – hyvällä onnella kuvaan voi osua harvinaisempikin siivekäs

WWF:n Luontoliven uudessa kamerassa seurataan lintujen elämää Kirkkonummella sijaitsevalla kosteikolla. Suorassa lähetyksessä voi nähdä tutun sinisorsan ja laulujoutsenen lisäksi hyvällä onnella myös harvinaisemman siivekkään kuten jalohaikaran.

Yhteistyössä

WWF:n Luontoliven toteuttaminen ei olisi mahdollista ilman loistavia yhteistyökumppaneita. Lintulahti-kamera on toteutettu yhdessä kosteikkoa hallinnoivan ja hoitavan Metsähallituksen Luontopalveluiden kanssa. Kameran teknisestä toteutuksesta vastaavat LiveEye, Pukki Visuals ja WWF.