Tietosuojaseloste

Miten WWF suojaa tietosi

Hei,
olen talous- ja hallintojohtaja Susanna Vuorela. Mukavaa, että olet kiinnostunut WWF:stä.

Jotta voimme palvella sinua mahdollisimman hyvin, olemme keränneet joitakin tietoja sinusta. Palveluihimme kuuluu muun muassa ajankohtaisen ympäristötiedon lähettäminen sinulle uutiskirjeidemme – ja kummina myös kummikirjeidemme – muodossa sekä informointi erilaisista koulutuksista ja tilaisuuksista.

Tietojasi käsitellään toukokuussa 2018 sovellettavaksi tulleen EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Tämä tarkoittaa, että pyrimme aina tietojasi käsitellessämme varmistamaan, että tietojesi käsittely on asiallisesti perusteltua ja tarpeellista kuvattuihin käyttötarkoituksiin nähden. Näin emme käsittele henkilötietojasi laajemmin kuin on kulloinkin käyttötarkoituksiin nähden tarpeellista. Noudatamme myös henkilötietoja käsitellessä tiukasti lainsäädännön asettamia huolellisuus- ja suojaamisvelvoitteita sekä hyvää tiedonhallintatapaa. Tietosi ovat meillä turvassa.

Olemme koonneet alle käsittelemiämme henkilötietoja koskevat tietosuojaselosteet, joissa kerromme mahdollisimman avoimesti ja läpinäkyvästi, miten ja miksi käsittelemme tietojasi, kuka niitä käsittelee sekä mistä olemme tiedot saaneet. Tutustu selosteisiin kaikessa rauhassa, ja ole meihin yhteydessä, jos sinulla herää jotain kysyttävää.

Terveisin
Susanna

Maailman Luonnon Säätiö, WWF, Suomen rahasto sr
Lintulahdenkatu 10

Susanna Vuorela
Talous- ja hallintojohtaja
tietosuoja@wwf.fi

Tietosuojaselosteet

PS Huomaathan, että kerromme evästeiden käytöstä tarkemmin sivulla Evästekäytännöt.