Työpaikat

Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi? WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme.

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972.

Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF Suomi valittiin vuoden 2020 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Avoimet työpaikat

Tällä hetkellä ei avoimia työpaikkoja.

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

• Yritysyhteistyö

Yritysyhteistyötiimi tarjoaa paikan markkinointiviestinnän harjoittelijalle. Harjoittelijan työtehtäviin kuuluvat monipuoliset viestinnän ja markkinoinnin tehtävät, jotka liittyvät yhteistyökumppanuuksiin, yrityslahjoituksiin, WWF-verkkokauppaan ja toimistojen ympäristöjärjestelmä Green Officeen.

Syksyn harjoittelija on valittu.

• Viestintä

Viestintätiimi tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Harjoittelujakson kesto on 6 kk. Edellytämme harjoittelijoilta korkeakouluopintoja viestinnän alalta.

• Yksityisvarainhankinta

Yksityisvarainhankinnan tiimi tarjoaa paikan markkinointiviestinnän harjoittelijalle. Harjoittelijan työtehtävät painottuvat yksityisvarainhankintatiimin markkinoinnin ja tukijapalvelun tehtävissä avustamiseen.  Työtehtäviin kuuluu monipuolisesti erilaisia markkinoinnin tukitoimintoja, toimistotehtäviä, lahjoitusten käsittelyä ja tukijayhteydenpitoa.

Yksityisvarainhankinnan markkinointiviestinnän harjoittelijan hakuaika on päättynyt.

• Talous- ja hallinto-osasto

Talous- ja hallinto-osastolla ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme LiveRing Oy hakee työntekijöitä Helsingissä, Tampereella ja Turussa hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.