Työpaikat

Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi? WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme.

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972.

Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF Suomi valittiin vuoden 2020 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Avoimet työpaikat

Haemme nyt WWF-lähettiläitä syksyllä 2022 alkavalle koulukiertueelle. Lähettiläät pitävät oppitunteja yläkouluille, lukioille ja ammatillisille oppilaitoksille suunnatulla WWF:n koulukiertueella. Syksyllä alkava uusi kiertue käsittelee ylikulutusta ja sen vaikutuksia luontokatoon sekä toimia näiden vähentämiseksi.

Hae WWF-lähettilääksi 10.6. mennessä.

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

• Suojelutyö

Suojelutiimeissämme ei tällä hetkellä ole harjoittelupaikkoja.

• Viestintä

Etsimme viestinnän harjoittelijaa ajalle 22.8.2022–28.2.2023. Viestinnän harjoittelijan työtehtävät painottuvat WWF Suomen sosiaalisen median kanavien moderointiin ja sisällöntuotantoon, mutta työtehtäviin kuuluu monipuolisesti muitakin viestinnän tehtäviä.

Hae viestinnän harjoittelijan paikkaa 22.5. mennessä.

• Yksityisvarainhankinta

Yksityisvarainhankinnan tiimissä ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

• Talous- ja hallinto-osasto

Talous- ja hallinto-osastollamme ei ole tällä hetkellä avoimia harjoittelupaikkoja.

• Yritysyhteistyö

Etsimme yritysyhteistyön markkinointiviestinnän harjoittelijaa ajalle 15.8.2022 – 31.12.2022.  Harjoittelijan työtehtäviin kuuluvat monipuoliset viestinnän ja markkinoinnin tehtävät, jotka liittyvät yhteistyökumppanuuksiin, yrityslahjoituksiin, WWF-verkkokauppaan ja toimistojen ympäristöjärjestelmä WWF Green Officeen.

Hae paikkaa 29.5. mennessä.

• Ilmasto-ohjelma

Ilmasto-ohjelmassa ei ole tällä hetkellä avoimia harjoittelupaikkoja.

Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Promotek Oy hakee työntekijöitä hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.