Työpaikat

Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi? WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme.

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972.

Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Avoimet työpaikat

Tällä hetkellä meillä ei ole avoimia työpaikkoja.

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

• Suojelutiimi

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meri- ja sisävesiohjelma, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Harjoittelujakson kesto on vähintään 3 kk, mutta mielellään 6 kk. Edellytämme harjoittelijoilta vähintään kolmen vuoden sisällöllisesti sopivia (korkeakoulu)opintoja harjoittelupaikkaan liittyvältä alalta.  Tällä hetkellä suojelutiimissä ei ole avoimia harjoittelupaikkoja, ilmoitamme tällä sivulla avoimista harjoittelupaikoista. Emme ota vastaan avoimia hakemuksia harjoittelupaikkoihin.

• Yritysyhteistyö

Yritysyhteistyössä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja.

• Yksityisvarainhankinta

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

• Talous- ja hallinto-osasto

Talous- ja hallinto-osastolla ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Promotion Point Oy hakee työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.