Työpaikat

Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi? WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme.

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972.

Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Avoimet työpaikat

Ilmastonmuutoksen viestinnän asiantuntija

Oletko ammattitaitoinen viestijä, joka haluaa työskennellä ilmaston ja luonnon puolesta? WWF Suomi etsii viestintätiimiinsä määräaikaista viestinnän asiantuntijaa, joka vastaa ilmastonmuutokseen ja ekologiseen jalanjälkeen liittyvästä viestinnästä.

Henkilöstöpäällikkö

Etsimme WWF:lle vakituiseen työsuhteeseen kokenutta henkilöstöpäällikköä. Työtehtävä on uusi.

Green Office -konseptipäällikkö

Etsimme yritysyhteistyötiimiimme Green Office -konseptipäällikköä vakituiseen työsuhteeseen. Tulet vastaamaan Green Office -konseptin johtamisesta, koordinoinnista, kehittämisestä ja asiakaspalvelusta.

Green Office -asiantuntija

Etsimme yritysyhteistyötiimiimme työpaikkojen ympäristövastuun edistämisestä innostunutta Green Office -asiantuntijaa kahden vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen.

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

• Suojelutiimi

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meri- ja sisävesiohjelma, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Harjoittelujakson kesto on vähintään 3 kk, mutta mielellään 6 kk. Edellytämme harjoittelijoilta vähintään kolmen vuoden sisällöllisesti sopivia (korkeakoulu)opintoja harjoittelupaikkaan liittyvältä alalta.  Tällä hetkellä suojelutiimissä ei ole avoimia harjoittelupaikkoja. Emme ota vastaan avoimia hakemuksia harjoittelupaikkoihin.

• Yritysyhteistyö

Yritysyhteistyötiimi tarjoaa paikan viestinnän harjoittelijalle. Yritysyhteistyön viestinnän harjoittelijan työtehtäviin kuuluvat monipuoliset viestinnän ja markkinoinnin tehtävät, jotka liittyvät yhteistyökumppanuuksiin, yrityslahjoituksiin ja toimistojen ympäristöjärjestelmä Green Officeen. Kevään 2020 harjoittelijahaku on sulkeutunut.

• Viestintä

Viestintätiimi tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Harjoittelujakson kesto on 6 kk. Edellytämme harjoittelijoilta korkeakouluopintoja viestinnän alalta. Avoimet hakemukset viestinnän harjoittelijaksi voi lähettää osoitteeseen [email protected]. Sähköpostiviestin otsikoksi tulee kirjoittaa: Harjoittelija, viestintätiimi. Seuraava harjoittelujakso alkaa helmikuussa 2020.

• Yksityisvarainhankinta

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

• Talous- ja hallinto-osasto

Talous- ja hallinto-osastolla ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Promotion Point Oy hakee työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.