Työpaikat

Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi? WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme.

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972.

Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF Suomi valittiin vuoden 2020 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Avoimet työpaikat

Projektikoordinaattori kansainväliseen hankkeeseen

Etsimme projektikoordinaattoria hankkeeseen, jossa edistetään kestävää kahvintuotantoa Kaakkois-Aasiassa. Hanke toteutetaan yhteistyössä WWF:n toimistojen kanssa Laosissa, Vietnamissa ja Indonesiassa. Hankkeessa kartoitetaan edellytyksiä tuottaa kahvia yhteistyössä pienviljelijöiden kanssa siten, että pienviljelijöille jää reilu korvaus, kahvin kasvattaminen mahdollistaa arvokkaiden luontoalueiden suojelun ja hidastaa metsäkatoa.

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

• Suojelutyö

Haemme kansainvälisen vaikuttamistyön harjoittelijaa 6 kuukauden pestiin. Lue lisää ja hae paikkaa!

• Viestintä

Etsimme viestinnän harjoittelijaa ajalle 21.2.2022–31.8.2022. Lue lisää ja hae paikkaa!

• Yksityisvarainhankinta

Yksityisvarainhankinnan tiimissä ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

• Talous- ja hallinto-osasto

Talous- ja hallinto-osastollamme ei ole tällä hetkellä avoimia harjoittelupaikkoja.

• Yritysyhteistyö

Yritysyhteistyötiimi tarjoaa harjoittelupaikkoja. Harjoittelujakson kesto on noin 4 kk. Tällä hetkellä harjoittelijan haku ei ole auki.

• Ilmasto-ohjelma

Ilmasto-ohjelmassa ei ole tällä hetkellä avoimia harjoittelupaikkoja.

Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Promotek Oy hakee työntekijöitä hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.