Digitaalisen viestinnän asiantuntija

Etsimme digitaalisen viestinnän asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen vastaamaan WWF:n sosiaalisen median kehittämisestä.

Työssäsi vastaat WWF:n sosiaalisen median strategisesta suunnittelusta ja somesisältöjen toimivuudesta. Kehität WWF:n somekanavia ja tuotat niihin sisältöä, opastat asiantuntijoita hyödyntämään omia kanaviaan WWF:n tavoitteiden saavuttamiseksi ja osallistut somekeskustelun moderointiin. Uskallat ideoida uusia tapoja edistää WWF:n vaikuttavuutta ja olet tärkeä toimija WWF:n kohderyhmälähtöisen viestinnän kehittämisessä.

Digitaalisen viestinnän asiantuntijana pääset osaksi WWF:n viestinnän osaavaa, innovatiivista ja mukavaa tiimiä. Työskentelet toimistollamme Helsingin Sörnäisissä yhdessä kymmenien eri alojen asiantuntijoiden kanssa maailman vakavimpien ympäristöongelmien selättämiseksi. WWF on useasti valittu yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista Great Place to Work -tutkimuksessa. Työyhteisöösi kuuluu myös koko WWF:n maailmanlaajuinen verkosto.

Edellytämme sinulta:

• Monipuolista ja vahvaa kokemusta sosiaalisesta mediasta ja vahvaa näkemystä sen kehittämisestä
  • Perehtyneisyyttä sosiaalisen median analytiikkaan
  • Ymmärrystä kohderyhmälähtöisestä sisällöntuotannosta
  • Hyvää uutisnenää ja sujuvaa kynää
  • Kokemusta videoiden editoimisesta
  • Kokemusta projektinhallinnasta
  • Hyvää paineensietokykyä
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja, positiivista asennetta ja ratkaisuhakuisuutta
  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • Erinomaista suomen kielen ja sujuvaa englannin kielen taitoa

Työtehtävä alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin mielellään mahdollisimman nopealla aikataululla.  Hakemukset su 9.2. klo 24.00 mennessä yhtenä tiedostona osoitteeseen [email protected]. Sähköpostin otsikkokenttään merkintä `digitaalisen viestinnän asiantuntija 2020´. Alamme käsitellä hakemuksia sitä mukaa kuin niitä tulee. Lisätietoja antaa viestintäjohtaja Anne Brax, [email protected], p 050 3671 888