Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme LiveRing Oy hakee työntekijöitä Helsingissä, Tampereella ja Turussa hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.

Tämä työ sopii hyvin sekä opiskelun ohessa että toisen työn ohessa tehtäväksi tai kokopäiväisemmäksi työksi. Yhteistyökumppanimme tarjoavat sinulle joustavuutta sekä työajoissa että viikoittaisessa tuntimäärässä ja kouluttavat sinut tehtävään.

WWF:n tukijat ovat mukana pelastamassa maailman ainutlaatuisimpia luontokokonaisuuksia. Yhdessä rakennamme tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tukijoiden avulla suojelemme luontoa yhdessä ja ratkaisemme maapallon vakavimpia ympäristöongelmia innostamalla ihmiset mukaan muutokseen ympäristömme ja hyvinvointimme puolesta.

Uusien kuukausilahjoittajien hankintaa tehdään sekä ständeillä että ulkona kaduilla. Varainhankkija ottaa aktiivisesti kontaktia ihmisiin ja kertoo heille WWF:n toiminnasta, tavoitteista ja haasteista, tavoitteenaan innostaa henkilöitä ryhtymään säännöllisiksi tukijoiksi eli kummeiksi.

Onnistuaksesi varainhankinnassa tarvitset:

• halua onnistua ja omaksua uusia taitoja
  • sitoutumiskykyä ja luotettavuutta
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • yhteistyökykyä

Mikäli kiinnostuit varainhankkijan työstä, ota rohkeasti yhteyttä yhteistyökumppaniimme.

Varainhankinta ständeillä mm. ostoskeskuksissa:

LiveRing Oy
Rekrytiimi Mirva ja Alisa: [email protected], puh. +358 40 593 7101

Hakea voit sähköpostitse tai soittamalla oheiseen numeroon