Green Office -asiakkuuspäällikkö

Etsimme tiimiimme WWF Green Office -asiakkuuspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen.

WWF Green Office on ympäristöjärjestelmä, jonka avulla organisaatiot voivat pienentää työpaikkojensa hiilijalanjälkeä ja edistää luonnonvarojen järkevää käyttöä. Green Office on osa WWF Suomea. Olemme toimineet suomalaisten toimistojen ympäristötyön edelläkävijänä jo lähes 20 vuoden ajan ja kehitämme toimintaamme jatkuvasti.

Nyt etsimme yritysyhteistyötiimiimme työpaikkojen ympäristövastuun edistämisestä innostunutta Green Office -asiakkuuspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen.

Työtehtäviisi tulee sisältymään etenkin Green Office -konseptin myyntiin ja myynnin suunnitteluun sekä asiakassuhteiden hoitoon liittyviä tehtäviä, kuten uusien asiakkaiden perehdytystä ja opastusta. Olet myös mukana Green Officen markkinoinnin suunnittelussa. Lisäksi olet vastuussa erikseen sovituista Green Officen prosesseista ja teemasisällöistä.

Odotamme sinulta yritysten ympäristövastuun tai ympäristöjärjestelmien hyvää tuntemusta sekä kokemusta asiantuntijapalveluiden myynnistä ja kiinnostusta uusien asiakkuuksien hankkimiseen. Sinulla on kyky tunnistaa potentiaalisten uusien Green Office -asiakkaiden tarpeita ja nähdä, miten Green Office voi auttaa niitä näissä tarpeissa. Palvelet olemassa olevia asiakkaita asiantuntevasti ja ystävällisesti.

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja vähintään viiden vuoden soveltuvaa työkokemusta, positiivista ja aikaansaavaa asennetta sekä paloa työpaikkojen ympäristövastuun edistämiseen. Käytät sujuvasti erilaisia työarkeen liittyviä ohjelmistoja ja IT-työkaluja, ja työskentelet sujuvasti suomeksi ja englanniksi.

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa työtä aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi innostuneessa ja osaavassa työyhteisössämme. Olemme osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa. WWF Suomi on useana vuonna ollut Great Place to Work -tutkimuksessa yksi Suomen parhaista työpaikoista. Lisätietoja WWF Green Officesta voit lukea sivuiltamme: https://wwf.fi/greenoffice/

Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä syksyn 2021 aikana. Olemme työskennelleet pandemia-aikana etupäässä etänä, mutta uskomme että pääsemme pian siirtymään hybridityöhön, jossa olemme noin puolet viikosta WWF Suomen toimistolla Helsingin Sörnäisissä.

Lähetä hakulinkin kautta hakemuksesi ja cv:si yhtenä tiedostona sekä palkkatoiveesi 17.10.2021 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa yritysyhteistyön johtaja Kati Malmelin, WWF Suomi, p. 040 500 5485 tai [email protected]