Green Office -asiantuntija

WWF Suomi etsii yritysyhteistyötiiminsä Green Office -asiantuntijaa.

WWF Green Office on WWF Suomen kehittämä ympäristöjärjestelmä, jonka avulla organisaatiot voivat pienentää toimistojensa hiilijalanjälkeä ja edistää luonnonvarojen järkevää käyttöä.

Etsimme yritysyhteistyötiimiimme työpaikkojen ympäristövastuun edistämisestä innostunutta Green Office -asiantuntijaa kahden vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen.

Vastuualueenasi on Green Officen ylläpitämiseen liittyvät monipuoliset hallinnolliset tehtävät, yhteydenpito Green Office -toimistoihin ja asiakaspalvelu. Osallistut Green Office -konseptin verkkotyökalujen ylläpitoon ja kehitykseen sekä Green Office -toimistojen vuosiraportoinnin toteutukseen. Lisäksi vastaat Green Office -tilaisuuksien järjestämisestä.

Mitä odotamme sinulta?

Odotamme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja vähintään kahden vuoden työkokemusta esimerkiksi asiantuntija- tai asiakaspalvelutehtävistä. Sinulla on talous- ja sopimushallintoon liittyvää kokemusta ja hallitset toimisto-ohjelmistojen, mukaan lukien excel-taulukkolaskennan, käytön sujuvasti. Olet asiakaspalveluhenkinen, tarkka ja järjestelmällinen. Viihdyt työssä, joka on vaihtelevaa ja jossa on käynnissä useita hankkeita. Odotamme sinulta yhteistyökykyä ja positiivista, aikaansaavaa asennetta. On eduksi, että yritys- ja ympäristövastuu ovat sinulle entuudestaan tuttuja. Työskentelet sujuvasti suomeksi ja englanniksi.

Mitä tarjoamme?

Green Office -asiantuntijana tuot oman osaamisesi mukaan vastikään uusittuun Green Office -konseptiin, ja pääset tekemään kanssamme töitä kestävän kehityksen puolesta hyvässä porukassa. Olemme osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa. WWF Suomi on useana vuonna ollut Great Place to Work -tutkimuksessa yksi Suomen parhaista työpaikoista. Lisätietoja WWF Green Officesta voit lukea sivuiltamme.

Kiinnostuitko?

Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä helmikuussa 2020. Työsuhde on määräaikainen ja kestää kaksi vuotta. Työskentelet WWF Suomen toimistossa Helsingin Sörnäisissä.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 15.12.2019 mennessä yhtenä tiedostona osoitteeseen [email protected]. Viestin otsikkokenttään merkintä “Green Office -asiantuntija”.

Lisätietoja tehtävästä antaa yritysyhteistyön johtaja Kati Malmelin, WWF Suomi, p. 040 500 5485 tai [email protected]