Green Office -konseptipäällikkö

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

Etsimme tiimiimme Green Office -konseptipäällikköä noin vuoden määräaikaiseen sijaisuuteen.

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

WWF Green Office on WWF Suomen kehittämä ympäristöjärjestelmä, jonka avulla organisaatiot voivat pienentää työpaikkojensa hiilijalanjälkeä ja edistää luonnonvarojen järkevää käyttöä.

Tulet vastaamaan Green Office -konseptin johtamisesta ja osallistut aktiivisesti konseptin myyntityöhön. Tehtäväsi sisältävät myös mm. Green Office -konseptin toiminnan ja talouden seurannan. Raportoit WWF Suomen yritysyhteistyön johtajalle, joka on koko tiimin esimies.

Odotamme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja työkokemusta esimerkiksi tiiminvetäjänä. Erityisesti toivomme sinulta kokemusta asiantuntijapalveluiden myynnistä ja kiinnostusta uusien asiakkuuksien hankkimiseen. Sinulla on kyky hallita laajaa kokonaisuutta itsenäisesti ja edellytykset johtaa konseptia suunnitelmallisesti. Talousseuranta sekä projektinhallinto ovat sinulle tuttuja. Työskentelet sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Toivomme sinulta positiivista ja aikaansaavaa asennetta sekä paloa työpaikkojen ympäristövastuun edistämiseen. Toivomme myös kokemusta ympäristöohjelmista ja yritysvastuusta.

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa työtä aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Olemme osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa. WWF Suomi on useana vuonna ollut Great Place to Work -tutkimuksessa yksi Suomen parhaista työpaikoista. Lisätietoja WWF Green Officesta voit lukea sivuiltamme: https://wwf.fi/greenoffice/

Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä syyskuussa 2021. Työsuhde on sijaisuuden vuoksi määräaikainen. Tarvittaessa tehtävä voi olla räätälöitävissä esim. 80% työajalle. Työskentelemme pandemia-aikana etupäässä etänä, mutta uskomme että vuoden edetessä paluu WWF Suomen toimistolle Helsingin Sörnäisiin olisi jo mahdollista. Suunnittelemme työskentelevämme toimistolla ainakin muutaman päivän viikossa.

Lähetä hakemuksesi, cv:si  ja palkkatoiveesi niin pian kuin mahdollista, mutta viimeistään 22.8.2021 mennessä hakulinkin kautta.

Lisätietoja tehtävästä antaa yritysyhteistyön johtaja Kati Malmelin, WWF Suomi, p. 040 500 5485 tai [email protected]