Harjoittelija Eat4Change -hankkeeseen

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

WWF Suomi etsii harjoittelijaa kansainvälisen Eat4Change hankkeen koordinaatiotiimiin. Hanke pyrkii lisäämään tietoisuutta ruoan ympäristövaikutuksista sekä innostamaan ihmisiä toimimaan parempien ruokavalintojen puolesta. Nelivuotista hanketta vetää WWF Suomi, projektissa on mukana kumppaneita Euroopasta sekä Etelä-Amerikasta.

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

Haemme tiimiimme harjoittelijaa tukemaan talous- ja projektihallintoa sekä raportointia hankkeen rahoittajalle. Työtehtäviin kuuluu monipuolisesti erilaisia talous- ja hankehallinnon tehtäviä, mutta myös muita koordinaatiotiimin tukitehtäviä kuten tapahtuma- ja kokousjärjestelyitä.

Toivomme sinulta:

• Soveltuvia opintoja
  • Tarkkuutta ja tehokkuutta
  • Organisointikykyä
  • Erinomaista englannin kielen taitoa
  • Kiinnostusta hankehallintoon
  • Hyvä MS Officen (erityisesti Excelin) hallintaa

Työskentelet osana WWF Suomen tiimiä, mutta myös yhteistyössä kansainvälisen projektitiimin kanssa. Toimistomme sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta työskentelemme joustavasti etänä. Olemme osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa ja työhösi kuuluu myös kommunikointi hankkeen kansainvälisten partnerien kanssa.

Harjoittelu kestää 6kk alkaen helmikuun alusta. Harjoittelijan palkka on korkeakouluharjoitteluiden suosituksen, eli Kelan vuotuisen työssäoloehdon vähimmäispalkan mukainen, vuonna 2021 se on 1252 €/kk, 100% työajalla.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää hakulinkin kautta 19.12.2021 mennessä. Täytä yhteystietosi lomakkeelle ja liitä mukaan hakemuksesi ja cv:si.

Tehtävää koskevat tiedustelut: Katja Lähdesmäki-Josefsson, [email protected], p. 050 520 8918 (8.12. klo 9- 11, 9.12. 11- 13 tai 14.12. 14- 15.30).