HR-harjoittelija

MUOKATTU: Hakuaika on päättynyt.

Haemme HR-harjoittelijaa WWF Suomen talous- ja hallintotiimiin ajalle 1.9.2021–28.2.2022.

Harjoittelijana pääset avustamaan talous- ja hallintotiimiä erinäisissä työtehtävissä. Tehtäväsi painottuvat HR-tehtäviin   ja henkilöstöpäällikön tukemiseen, mutta tarvittaessa tuet myös taloustiimiä erilaisissa tehtävissä. Harjoittelijana pääset osaksi mukavaa ja rentoa kuuden hengen talous- ja hallintotiimiä. WWF Suomen toimisto sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta tällä hetkellä teemme töitä etänä.

Olet juuri valmistunut ammattikorkeakoulusta tai yliopistosta, tai opintosi ovat loppusuoralla. Sinulla on aiempaa kokemusta HR-tehtävistä, joko töiden tai opintojen kautta. Lisäksi kokemus taloushallinnon tai HR-järjestelmien käytöstä luetaan eduksi. Työotteeltasi olet järjestelmällinen, aktiivinen ja joustava sekä toimit tehokkaasti ja hyväntuulisesti kiireisissä ja yllättävissäkin tilanteissa. Sinulla on hyvät sosiaaliset taidot ja toimit luontevasti erilaisten ihmisten kanssa. Koska toimimme kansainvälisessä työympäristössä, pystyt kommunikoimaan suomen kielen lisäksi myös englanniksi. Lisäksi käytät näppärästi yleisimpiä MS Officen työkaluja, etkä pelkää uusiin järjestelmiin tutustumista.

Harjoittelusta maksetaan palkkaa 1 252 €/kk (100 % työaika, 37,5 h /viikko).

WWF:llä pääset työskentelemään osana kansainvälistä, arvostettua organisaatiota, joka saa toiminnallaan aikaan merkittäviä tuloksia luonnon suojelemiseksi. Meillä on lämmin työilmapiiri, jossa jokaista työyhteisön jäsentä arvostetaan ja kuunnellaan. WWF Suomi on useana vuonna ollut Great Place to Work -tutkimuksessa yksi Suomen parhaista työpaikoista.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja antaa henkilöstöpäällikkö Nora Viljanen, puh. 050 349 7693, [email protected]

Hae tehtävää 3.6.2021 mennessä täyttämällä yhteystietosi ja liittämällä mukaan cv:n ja vapaamuotoisen hakemuksen oheisen linkin kautta.