Ilmasto-ohjelman harjoittelija

MUOKATTU: Hakuaika on päättynyt.

Haemme harjoittelijaa avustamaan WWF Suomen ilmasto-ohjelman toteutuksessa määräajalle 1.9.2021–28.2.2022.

Ilmasto-ohjelman puitteissa vaikutamme poliittisiin päättäjiin ja yrityksiin. Lisäksi edistämme aktiivista ympäristökansalaisuutta. Työtehtäväsi harjoittelijana muodostuvat muutamasta laajemmasta selvitystoimeksiannosta sekä useista pienistä tehtävistä.

Toivomme, että olet korkeakouluopinnoissasi perehtynyt ilmastoasioihin ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen. Olet myös kiinnostunut yritysten roolissa ilmastotyössä. Omaksut uutta tietoa ripeästi ja pystyt kiteyttämään oleellisen kirjallisesti suomen kielellä. Englannin kielitaito on tarpeen WWF-verkostossa. Olet aloitteellinen ja tottunut työskentelemään itsenäisesti. WWF Suomen toimisto sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta töiden tekeminen onnistuu myös osittain etänä.

Harjoittelusta maksetaan palkkaa, joka on 1252 €/kk (Kelan vuotuisen työssäoloehdon vähimmäispalkan mukainen palkka).

Lisätietoa tehtävästä antaa: ilmastovastaava Bernt Nordman, [email protected].

Hae paikkaa 9.5.2021 mennessä.