Ilmastonmuutoksen viestinnän asiantuntija

Oletko ammattitaitoinen viestijä, joka haluaa työskennellä ilmaston ja luonnon puolesta? Hae WWF:n määräaikaista viestinnän asiantuntijan työtä.

WWF Suomi etsii viestintätiimiinsä määräaikaista viestinnän asiantuntijaa, joka vastaa ilmastonmuutokseen ja ekologiseen jalanjälkeen liittyvästä viestinnästä. Työ edellyttää aiempaa kokemusta vaativista ja tuloksellisista viestinnän tehtävistä. Laskemme eduksi tuoreen työkokemuksen ajankohtaismediassa ja perehtymisen ilmastonmuutoksen teemoihin. Työ vaatii hyvää sujuvaa kynää, hyviä vuorovaikutus- ja sosiaalisen median taitoja sekä erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen taitoa.

Työtehtäviin kuuluvat:

• ilmastonmuutoksen media-, vaikuttamis- ja sisältöviestintä sekä viestintä kotimaan, EU:n ja ulkomaiden ilmastopolitiikasta, -tapahtumista ja -kokouksista
  • WWF:n Earth Hour -tapahtuman johtaminen Suomessa
  • ylikulutukseen, Living Planet -raporttiin ja rahavirtatyöhön liittyvä viestintä
  • muut viestinnän tehtävät, kuten sosiaalisen median sisältöjen tuottaminen ja viestinnän strateginen kehittäminen yhdessä muun tiimin kanssa

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa työtä aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Työskentelet kunnianhimoisen ja kokeneen viestintätiimin jäsenenä Helsingin Sörnäisissä. Olemme osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa. WWF Suomi on useana vuonna ollut Great Place to Work -tutkimuksessa yksi Suomen parhaista työpaikoista.

Työsuhde on 31.12.2020 saakka jatkuva määräaikainen äitiysloman sijaisuus, joka alkaa 3.2.2020. Hakemukset on toimitettava 5.12.2019 klo 14 mennessä osoitteeseen [email protected] Liitä hakemus ja CV:si samaan pdf:ään. Viestin otsikkokenttään merkintä   ”viestinnän asiantuntija”.

Tiedustelut: Viestintäjohtaja Anne Brax, [email protected], p. 050 3671 888.

Lue lisää WWF:n ilmastotyöstä