Markkinointiviestinnän asiantuntija

WWF on maailman vaikuttavin ympäristöjärjestö, joka toimii yli sadassa maassa. Missiomme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Työmme tavoite on pysäyttää luonnon monimuotoisuuden köyhtyminen ja ihmiskunnan ekologisen jalanjäljen kasvu.

Etsimme nyt WWF:lle määräaikaiseen työsuhteeseen markkinointiviestinnän asiantuntijaa. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian ja kestää ainakin 31.12.2022 saakka. Työsuhde on kokoaikainen, 37,5 h/vko

Markkinointiviestinnän asiantuntijana pääset osaksi ympäristöjärjestö WWF:n yksityisvarainhankinnan osaavaa, aikaansaavaa ja mukavaa tiimiä. Työskentelet sujuvasti sekä etänä että toimistollamme Helsingin Sörnäisissä yhdessä kymmenien eri alojen asiantuntijoiden kanssa maailman vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Työyhteisöösi kuuluu myös koko WWF:n maailmanlaajuinen verkosto.

Työsi painottuu sitouttavan ja kiittävän kummi- ja lahjoittajaviestinnän tekemiseen. Tehtäviisi kuuluu muun muassa erilaisten kummeille lähetettävien uutiskirjeiden tuottaminen, WWF:n kuukausittaisen uutiskirjeen ja WWF-lehden suunnitteluun ja tuotantoon osallistuminen sekä mahdolliset tukijatapahtumat. Tuotat markkinointiviestinnälliset sisällöt myös Norppa-arpajaisiin ja testamenttimarkkinointiin sekä osallistut joulun lahjoituskampanjan suunnitteluun.

Edellytämme hakijalta soveltuvaa korkeakoulututkintoa, kokemusta viestinnän ja/tai markkinoinnin tehtävistä, erinomaista suomen kielen ja sujuvaa englannin kielen taitoa sekä erityisesti taitoa kirjoittaa asiakaslähtöisesti eri kanaviin sopivia mielenkiintoisia sisältöjä. Kiinnostus ympäristöasioita kohtaan katsotaan eduksi.

Mitä tarjoamme?

WWF:llä pääset työskentelemään osana kansainvälistä, arvostettua organisaatiota, joka saa toiminnallaan aikaan merkittäviä tuloksia luonnon suojelemiseksi. Meillä on lämmin työilmapiiri, jossa jokaista työyhteisön jäsentä arvostetaan ja kuunnellaan. WWF Suomi on useana vuonna ollut Great Place to Work -tutkimuksessa yksi Suomen parhaista työpaikoista. Tarjoamme työntekijöillemme monipuoliset edut, hyvällä paikalla Helsingissä sijaitsevat viihtyisät työtilat, mahdollisuuden työskennellä osittain etänä ja mielenkiintoiset työtehtävät työyhteisössä, jossa työntekijämme viihtyvät.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä antaa yksityisvarainhankinnan johtaja Tarja Hakala, puh. 0500 419 679 perjantaina 10.9. klo 14–16 ja maanantaina 13.9. klo 15-16.

Hae paikkaa 17.09.2021 mennessä oheisen hakusivun lomakkeen kautta täyttämällä yhteystietosi ja liittämällä mukaan hakemuksesi sekä ansioluettelosi.