Markkinointiviestinnän harjoittelija

Markkinointiviestinnän harjoittelijan hakuaika on päättynyt.

Harjoittelijan työtehtävät painottuvat yksityisvarainhankintatiimin markkinoinnin ja tukijapalvelun tehtävissä avustamiseen.  Työtehtäviin kuuluu monipuolisesti erilaisia markkinoinnin tukitoimintoja, toimistotehtäviä, lahjoitusten käsittelyä ja tukijayhteydenpitoa. Harjoittelija toimii osana WWF:n yksityisvarainhankinnan tiimiä toimistossamme Helsingin Sörnäisissä.

WWF:llä pääset työskentelemään aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Olet tuloksellisen ja kokeneen yksityisvarainhankintatiimin jäsen ja osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa.

Mitä odotamme sinulta?

Edellytämme sinulta asiakaspalveluhenkistä otetta, aktiivisuutta sekä tarkkuutta.  Ympäristöasiat ovat sinulle tärkeitä. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Edellytämme myös, että opiskelet kauppaoppilaitoksessa, ammattikorkeakoulussa tai muussa korkeakoulussa tehtävään sopivaa opintokokonaisuutta (esim. liiketalous/markkinointi -tradenomi, liiketalouden perustutkinto/markkinointi) tai olet lyhyen ajan sisällä valmistunut näistä opinnoista.

Työsuhde on kokopäivätoiminen. Lomaa kertyy 2 pv/kk. Palkkaus on Kelan määrittämän vähimmäispalkan mukainen (1 236 €/kk).

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi ja CV:si yhtenä liitetiedostona 23.8.2020. klo 23.59 mennessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected],  otsikolla ”Yksityisvarainhankinnan harjoittelija”.

Lisätietoja antaa WWF Suomen yksityisvarainhankinnan projektipäällikkö Noora Käyhkö, maanantaisin klo 10.30-11.30 ja tiistaisin 11.30-12.30, puh. 045 117 4600