Suojeluasiantuntija suomalaisen luonnon tiimiin

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

Haemme suojeluasiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen WWF:n suomalaisen luonnon tiimiin. Asiantuntijan tehtävänä on toimia metsätalouden vesistövaikutuksiin keskittyvän Metsälähde-hankkeen koordinaattorina.

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

Suojeluasiantuntija tehtäviin kuuluu hankkeen hallinnointi sekä hankkeessa toteutettavien luonnonhoito- ja ennallistamistoimien suunnittelun ja toteutuksen koordinointi.

Hankkeen toteutusaika on 1.5.2022–31.10.2024. Työsuhteen päättymisajankohta on sama kuin hankkeen päättymisaika. Toivomme, että hakija pystyy aloittamaan työt mahdollisimman pian.

Hankkeessa toteutetaan Länsi-Uudenmaan alueella metsätalouden toimenpiteitä, joilla hallitaan ravinne- ja kiintoainespäästöjä vesistöihin.

Työhön kuuluu tärkeänä osana sidosryhmäyhteistyö hankealueen maanomistajien, kuntien, muiden alueen metsä- ja vesiensuojelukysymysten parissa toimivien tahojen, sekä hankepartnerien kanssa. Työnkuvaan kuuluu lisäksi asiantuntijana toimiminen hankkeen viestinnässä WWF:n viestintätiimin avustuksella.

Toivomme hakijalta soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa (MMM, limnologia, hydrobiologia tai muu soveltuva koulutus), hyviä vuorovaikutustaitoja ja mahdollisuutta matkustaa hankealueella (ajokortti välttämätön). Hankkeen toimenpiteitä toteutetaan maastossa, joten kyky liikkua vaikeissakin maastokohteissa on välttämätön.

Tehtävässä edellytetään hyviä tietotekniikan perustaitoja ja valmiutta kirjoittaa hankeraportteja sekä kykyä järjestelmälliseen kokonaisuuksien ja aikataulun hallintaan ja yhteistyöhön erilaisten sidosryhmien kanssa. Sujuva ruotsin kielen taito on hankeen kohdealueen kaksikielisyyden vuoksi eduksi, muttei välttämätöntä.

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa työtä aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Olemme osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa. WWF Suomi on useana vuonna ollut Great Place to Work -tutkimuksessa yksi Suomen parhaista työpaikoista.

Hae tehtävää täyttämällä yhteystietosi alla ja liittämällä mukaan vapaamuotoisen hakemuksesi sekä CV:si 1.5.2022 klo 23.59 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

19.–20.4. klo 15–16, sisävesivastaava Jenny Jyrkänkallio-Mikkola, p. 040 500 6968

25.4. ja 28.4. klo 13–14, johtava metsäasiantuntija Mai Suominen, p. 050 322 4363