Talous- ja hallintokoordinaattori

Oletko ammattitaitoinen talouden asiantuntija, joka haluaa työskennellä luonnon puolesta? WWF Suomi etsii määräaikaista talous- ja hallintokoordinaattoria EU-rahoitteiseen hankkeeseen.

WWF Suomen johtama kansainvälinen hanke pyrkii lisäämään tietoisuutta ruoan ilmasto- ja ympäristövaikutuksista sekä innostamaan ihmisiä toimimaan parempien ruokavalintojen puolesta. Laajassa projektissa on mukana kumppaneita Euroopasta sekä Etelä-Amerikasta.

Tehtäviin kuuluvat:

• Hankkeen talousraportointi ja -seuranta
  • Hankepartnereiden taloushallinnon koordinointi, kehittäminen ja raportointi projektipäällikölle
  • Hankkeen raportointijärjestelmän (Canon Therefore) hallinnointi
  • Vuosittaisten tilintarkastusten koordinointi
  • Tarvittaessa WWF Suomen taloustiimin tukeminen mm. muiden hankkeiden raportoinnissa

Toivomme sinulta:

• Erinomaista englannin ja suomen kielen taitoa
  • Soveltuvaa taloushallinnon koulutusta
  • Hyvää MS Officen (erityisesti Excelin) hallintaa
  • Tarkkuutta ja tehokkuutta myös kiireen keskellä
  • Itseohjautuvaa ja yhteistyökykyistä asennetta, mutta kykyä myös tarvittaessa haastaa ystävällisesti

Luemme eduksi:

• Kokemuksen kansainvälisten hankkeiden taloushallinnosta ja tilintarkastuksista
  • Kokemuksen EU:n kehitysyhteistyörahoituksella toteutetuista hankkeista
  • Taloushallinnon ohjelmien osaamisen (esim. Netvisor ja Tiima)
  • Kokemuksen hankintaprosesseista
  • Muun kielitaidon

Työskentelet osana WWF Suomen tiimiä, mutta myös yhteistyössä kansainvälisen projektitiimin kanssa. Toimistomme sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta työskentelemme joustavasti etänä. Olemme osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa ja työhösi kuuluu myös kommunikointi hankkeen kansainvälisten partnerien kanssa.

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa työtä aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Olemme osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa. WWF Suomi on useana vuonna ollut Great Place to Work -tutkimuksessa yksi Suomen parhaista työpaikoista.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää hakulinkin kautta 24.11.2021 mennessä. Täytä yhteystietosi lomakkeelle ja liitä mukaan hakemuksesi, cv:si ja palkkatoiveesi.

Työsuhde on määräaikainen 30.8.2024 saakka. Toivomme työssä aloitusta mahdollisimman pian. Tehtävää koskevat tiedustelut: Katja Lähdesmäki-Josefsson, [email protected], p. 050 520 8918 (12.11. klo 13–15, 22.11. 13–16 tai 23.11. 10–13)