Viestinnän asiantuntija

Haemme viestinnän asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen. Työ painottuu ilmastonmuutoksesta viestimiseen.

WWF Suomen viestinnän asiantuntijana työskentelet yhdessä kymmenien eri alojen asiantuntijoiden kanssa maailman vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Työsi painottuu ilmastonmuutoksesta viestimiseen. Viestit myös muun muassa ylikulutuksesta ja arktisen luonnon tilasta. Tehtäviisi kuuluu viestinnän strategista suunnittelua sekä mediaviestintää ja sisällöntuotantoa WWF:n omiin kanaviin, kuten verkkosivuille, uutiskirjeeseen, lehteen ja sosiaaliseen mediaan. Olet osana 11 hengen tiimiä mukana kehittämässä järjestömme viestintää. Tukenasi työssä toimivat viestintäpäällikkö ja viestintäjohtaja.

Edellytämme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa, vähintään kahden vuoden kokemusta ja vahvoja näyttöjä viestinnän tai media-alan tehtävistä, erinomaista suomen kielen kirjallista ilmaisua sekä erittäin hyvää englannin kielen osaamista. Tehtävässä edellytetään vahvaa ja strategista näkemystä niin mediaviestinnästä kuin muustakin sisällöntuotannosta. Etsimällämme henkilöllä on hyvä paineensietokyky ja vuorovaikutustaidot. Katsomme eduksi kiinnostuksen ja perehtyneisyyden ilmasto- ja ympäristöasioihin.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä, hyvän työyhteisön sekä mielenkiintoisia, monipuolisia ja vastuullisia tehtäviä. WWF on useasti valittu yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista Great Place to Work -tutkimuksessa. Työyhteisöösi kuuluu myös koko WWF:n maailmanlaajuinen verkosto.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus, CV ja palkkatoive 21.11.2021 klo 23.59 mennessä hakulinkin kautta.

Viestintäjohtaja Joonas Fritze vastaa tehtävään liittyviin tiedusteluihin keskiviikkona 17.11. klo 12–14 numerossa 040 840 8500.