Viestinnän harjoittelija

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

Etsimme viestinnän harjoittelijaa ajalle 21.2.2022–31.8.2022.

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

Viestinnän harjoittelijan työtehtävät painottuvat WWF Suomen sosiaalisen median kanavien moderointiin ja sisällöntuotantoon, mutta työtehtäviin kuuluu monipuolisesti muitakin viestinnän tehtäviä. Harjoittelija toimii osana WWF Suomen viestintätiimiä. WWF Suomen toimisto sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta tällä hetkellä töitä tehdään pääsääntöisesti etänä.

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa viestintää aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Edellytämme sinulta sosiaalisen median tuntemusta, hyvää kirjoitustaitoa, erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen osaamista sekä tiimihenkisyyttä. Osaaminen kuvien käsittelyssä ja videoiden editoimisessa katsotaan eduksi. Edellytämme, että olet viestinnän pääaineopiskelija korkeakoulussa tai olet valmistunut lyhyen ajan sisällä.

Harjoittelijalle maksetaan palkkaa. Palkka määräytyy Kelan vuotuisen työssäoloehdon vähimmäispalkan mukaisesti, ja se tarkistetaan alkuvuodesta 2022. Vuonna 2021 palkka oli 1252 euroa kuussa.

Hae tehtävää oheisen linkin kautta 21.1.2022 klo 16 mennessä.

Lisätietoja antaa viestintäjohtaja Joonas Fritze, puh. 040 840 8500, [email protected].