Viestinnän harjoittelija

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

Etsimme viestinnän harjoittelijaa ajalle 23.8.2021–28.2.2022

HAKUAIKA ON PÄÄTTYNYT.

Viestinnän harjoittelijan työtehtävät painottuvat WWF Suomen sosiaalisen median kanavien moderointiin ja sisällöntuotantoon, mutta työtehtäviin kuuluu monipuolisesti muitakin WWF Suomen ulkoisen ja sisäisen viestinnän tehtäviä. Harjoittelija toimii osana WWF Suomen viestintätiimiä. WWF Suomen toimisto sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta tällä hetkellä teemme töitä etänä.

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa viestintää aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Edellytämme sinulta sosiaalisen median tuntemusta, hyvää kirjoitustaitoa ja uutisnenää, erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista, hyvää englannin kielen osaamista ja tiimihenkisyyttä. Kuvaus-, kuvankäsittely- ja editointitaidot katsotaan eduksi. Edellytämme, että olet viestinnän pääaineopiskelija korkeakoulussa tai olet valmistunut lyhyen ajan sisällä.

Harjoittelijalle maksetaan palkkaa. Palkka määräytyy Kelan vuotuisen työssäoloehdon vähimmäispalkan mukaisesti ja on 1252 euroa kuussa.

Hae tehtävää oheisen linkin kautta 23.7. klo 16 mennessä.

Lisätietoja antaa viestintäjohtaja Joonas Fritze, puh. 040 840 8500, [email protected].