Viestinnän harjoittelija

Etsimme viestinnän harjoittelijaa ajalle 22.8.2022–28.2.2023.

Viestinnän harjoittelijan työtehtävät painottuvat WWF Suomen sosiaalisen median kanavien moderointiin ja sisällöntuotantoon, mutta työtehtäviin kuuluu monipuolisesti muitakin viestinnän tehtäviä. Harjoittelija toimii osana WWF Suomen viestintätiimiä. WWF Suomen toimisto sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta tällä hetkellä töitä tehdään pääsääntöisesti etänä.

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa viestintää aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Edellytämme sinulta sosiaalisen median tuntemusta, hyvää kirjoitustaitoa, erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen osaamista sekä tiimihenkisyyttä. Osaaminen kuvien käsittelyssä ja videoiden editoimisessa katsotaan eduksi. Edellytämme, että olet viestinnän pääaineopiskelija korkeakoulussa tai olet valmistunut lyhyen ajan sisällä.

Harjoittelijalle maksetaan palkkaa. Palkka määräytyy Kelan vuotuisen työssäoloehdon vähimmäispalkan mukaisesti, joka on 1283 €/kk. Työaika on 37,5 tuntia/viikko.

Lisätietoja antaa viestintäjohtaja Joonas Fritze, puh. 040 840 8500, [email protected].