Viestinnän harjoittelija

Hakuaika on päättynyt

Viestinnän harjoittelijan työtehtävät painottuvat sosiaalisen median kanaviemme moderointiin ja sisällön tuottamiseen, mutta työtehtäviin kuuluu monipuolisesti kaikkia muitakin WWF:n ulkoisen ja sisäisen viestinnän tehtäviä. Harjoittelija toimii osana WWF:n viestintätiimiä toimistossamme Helsingin Sörnäisissä.

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa viestintää aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Olet kunnianhimoisen ja kokeneen viestintätiimin jäsen ja osa kansainvälistä WWF-verkostoa, joka toimii yli sadassa maassa.

Mitä odotamme sinulta?

Edellytämme sinulta sosiaalisen median toimintatapojen tuntemista ja kokemusta sisältöjen tuottamisesta sosiaaliseen mediaan, sujuvaa kynää, virheetöntä oikeinkirjoitusta, hyvää uutisnenää, englannin kielen taitoa (WWF-verkoston työkieli) ja tiimihenkisyyttä. Ympäristöasiat ovat sinulle tärkeitä. Valokuvaus- ja kuvankäsittelytaito katsotaan eduksi.

Edellytämme myös, että opiskelet korkeakoulussa (yliopistot, AMK:t) viestintää tai journalismia pääaineenasi tai olet lyhyen ajan sisällä valmistunut viestinnän/journalismin pääaineopinnoista.

Harjoittelijalle maksetaan palkkaa 1 236 euroa / kk.

Kiinnostuitko?

Tällä hetkellä ei avoimia harjoittelupaikkoja.