Viestinnän kuvaajaharjoittelija

MUOKATTU: Hakuaika on päättynyt.

Etsimme viestinnän tiimiin kuvaajaharjoittelijaa ajalle 1.6.–31.8.2021.

Kuvaajaharjoittelijan ensisijainen työtehtävä on WWF Suomen kuva-arkiston järjestäminen, kuvien arkistoiminen ja valittujen kuvien vieminen WWF:n intranetin kansainväliseen kuvapankkiin. Tämän lisäksi harjoittelijan odotetaan valokuvaavan sekä WWF:n tekemää luonnonsuojelutyötä että kuvituskuvia, joita WWF voi käyttää luonnonsuojelusta viestiessään. Harjoittelija toimii osana viestintätiimiä ja toimii AD:n ohjauksessa. WWF Suomen toimisto sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta tällä hetkellä teemme töitä etänä.

WWF:llä pääset tekemään vaikuttavaa viestintää aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi. Edellytämme sinulta kamerateknisen osaamisen lisäksi hyvää visuaalista silmää, kuvankäsittelytaitoa (Photoshop, Lightroom), englannin kielen osaamista ja tiimihenkisyyttä. Video- ja editointitaidot katsotaan eduksi, samoin kiinnostus ympäristöä ja luontoa kohtaan. Edellytämme, että opiskelet valokuvausta tai olet valmistunut lyhyen ajan sisällä.

Harjoittelusta maksetaan palkkaa, joka on 1252 €/kk (Kelan vuotuisen työssäoloehdon vähimmäispalkan mukainen palkka).

Hae tehtävää oheisen linkin kautta 1.5. mennessä.

Lisätietoja antaa viestintäjohtaja Joonas Fritze, puh. 040 840 8500, [email protected].