Ympäristökasvatuksen asiantuntija

MUOKATTU: Hakuaika on päättynyt.

WWF Suomen yhtenä strategisena tavoitteena on kasvattaa aktiivisina ympäristökansalaisina toimivien suomalaisten määrää merkittävästi vuoteen 2030 mennessä. Tämän tavoitteen toteutumisesta vastaa erityisesti ympäristökasvatusohjelma, johon haemme vakituiseen työsuhteeseen ympäristökasvatuksen asiantuntijaa.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 21.3. mennessä hakulinkin kautta:

Suojelutiimiin kuuluvassa ympäristökasvatusohjelmassa pääset osaksi WWF:n osaavaa, kansainvälistä työyhteisöä. Tarjoamme monipuolisen, motivoivan ja itsenäisen työn, jossa olet mukana luomassa kestävämpää yhteiskuntaa.

Pääasiallisina työtehtävinäsi vastaat vapaaehtoisten WWF Nuorten (18-25 v) toiminnasta ja toimit EU:n rahoittamassa nelivuotisessa Eat4Change -hankkeessa mm. suomalaisia ja kansainvälisiä nuorisotyöntekijöitä kouluttaen. Työssäsi pääset lisäksi kehittämään uusia ympäristökasvatuksen toimintamuotoja ja -materiaaleja, suunnittelemaan projekteja yhteistyökumppanien kanssa sekä motivoimaan eri-ikäisiä yleisöjä aktiiviseen ympäristötoimintaan.

Edellytämme sinulta työhön soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. ympäristö-, kasvatus- tai koulutusala), kokemusta ympäristökasvatuksen suunnittelusta ja toteutuksesta, luovuutta ja idearikkautta, kokemusta nuorten ympäristötoiminnasta oppilaitoksessa tai vapaa-ajalla sekä fasilitointi- ja kouluttamisosaamista. Vuorovaikutustaidot ja into toimia vapaaehtoisten kanssa ovat lähtökohta työssä onnistumiselle kuin myös joustavuus työaikojen suhteen. Edellytämme lisäksi projektihallinnan taitoja sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Viestintäosaaminen on myös hyödyksi.

Tulet tekemään töitä toimistossamme Helsingin Sörnäisissä. Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Tehtävästä saat lisätietoa ohjelmajohtaja Hanna Seimolalta, puh. 050 522 5472

Lisätietoa tehtävään liittyen: