Ympäristökasvatuksen asiantuntija

MUOKATTU: Hakuaika on päättynyt.

WWF Suomen yhtenä strategisena tavoitteena on kasvattaa aktiivisina ympäristökansalaisina toimivien suomalaisten määrää merkittävästi vuoteen 2030 mennessä. Tämän tavoitteen toteutumisesta vastaa erityisesti ympäristökasvatusohjelma, johon haemme vakituiseen työsuhteeseen ympäristökasvatuksen asiantuntijaa.

Suojelutiimiin kuuluvassa ympäristökasvatusohjelmassa pääset osaksi WWF:n osaavaa, kansainvälistä työyhteisöä. Tarjoamme monipuolisen, motivoivan ja itsenäisen työn, jossa olet mukana luomassa kestävämpää yhteiskuntaa.

Pääasiallisena työtehtävänäsi on edistää kestävän kehityksen valtavirtaistumista suomalaisessa koulujärjestelmässä: opetuksessa, toimintakulttuurissa ja käytännöissä. Toimenkuvaasi sisältyy opettajankoulutusta, materiaalituotantoa, WWF:n kouluvierailutoiminnan koordinointia ja erilaisia hankkeita yhteistyötahojen kanssa. Työssäsi pääset myös kehittämään uusia ympäristökasvatuksen toimintamuotoja ja motivoimaan eri-ikäisiä yleisöjä aktiiviseen ympäristötoimintaan.

Edellytämme sinulta työhön soveltuvaa korkeakoulututkintoa (esim. ympäristö-, kasvatus- tai koulutusala), laajaa kokemusta ympäristökasvatuksen suunnittelusta ja toteutuksesta, kouluttamiskokemusta sekä hyvää suomalaisen koulumaailman tuntemusta. Vuorovaikutustaidot sekä luovuus ja idearikkaus ovat lähtökohta työssä onnistumiselle. Edellytämme lisäksi projektihallinnan taitoja sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Verkostoituminen ympäristökasvatuskentällä Suomessa tai kansainvälisesti on eduksi.

WWF Suomen toimisto sijaitsee Helsingin Sörnäisissä, mutta töiden tekeminen onnistuu myös paljolti etänä. Työt alkavat 2.8.2021.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 2.5.2021 mennessä hakulinkin kautta.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 2.5.2021 mennessä hakulinkin kautta. Tehtävästä saat lisätietoa ohjelmajohtaja Hanna Seimolalta, puh. 050 522 5472 .