Ympäristökasvatuksen harjoittelija

Etsimme ympäristökasvatuksen harjoittelijaa toimistollemme Helsingin Sörnäisiin 3-4 kuukaudeksi 1.9.2020 lähtien tai joustavasti aloittaen. Harjoittelu on mahdollista suorittaa osittain etänä.

WWF:n ympäristökasvatustyö tarjoaa innostavia oppimisen ja toimimisen kokemuksia, jotka tukevat eri-ikäisten ihmisten kykyä ja halua toimia ympäristön puolesta. Teemme yhteistyötä sekä koulujen että muiden kasvatuksen toimijoiden kanssa.

Etsimme nyt ympäristökasvatuksen harjoittelijaa toimistollemme Helsingin Sörnäisiin 3-4 kuukaudeksi 1.9.2020 lähtien tai joustavasti aloittaen. Harjoittelijana työhösi kuuluu monipuolisesti erilaisia ympäristökasvatuksen työtehtäviä, kuten oppimateriaalien laatimista ja uudistamista, koulukiertueen koordinointia sekä sisällöntuottamista verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan.

Toivomme sinulta vähintään muutaman vuoden kestäneitä korkeakouluopintoja ympäristökasvatusta tukevalta alalta, joko ympäristö- ja luonnontieteistä tai kasvatustieteistä. Lisäksi toivomme aiempaa työ- tai harrastuskokemusta ympäristökasvatuksesta. Olet työntekijänä oma-aloitteinen ja yhteistyökykyinen. Aiempi kokemus opetusmateriaalin laatimisesta sekä sosiaalisen median osaaminen ovat eduksi.

Harjoittelijan palkka on 1236 € /kk. Yliopiston harjoittelutuki on eduksi, mutta ei välttämätön.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si yhtenä liitetiedostona 25.5. mennessä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] otsikolla ”Ympäristökasvatuksen harjoittelija”.

Lisätietoja antaa ohjelmapäällikkö Hanna Seimola [email protected] p. 050-5225472