Markkinointiviestinnän harjoittelija

Etsimme yritysyhteistyön markkinointiviestinnän harjoittelijaa ajalle 17.8.2020 – 31.12.2020.

Yritysyhteistyön viestinnän harjoittelijan työtehtäviin kuuluvat monipuoliset viestinnän ja markkinoinnin tehtävät, jotka liittyvät yhteistyökumppanuuksiin, yrityslahjoituksiin, WWF-verkkokauppaan ja toimistojen ympäristöjärjestelmä Green Officeen. Etsimämme harjoittelija opiskelee tai on lähiaikoina opiskellut pääaineenaan esimerkiksi viestintää, markkinointia tai journalismia. Meille on tärkeää, että ympäristövastuu on lähellä sydäntäsiTyössä vaaditaan sujuvaa kirjoitustaitoa ja suomen kieliopin hallintaa. Englanninkielen taito on hyödyksi tehtävässä.

Harjoittelijana tulet työskentelemään yritysyhteistyön markkinointiviestinnän asiantuntijan ohjauksessa.

Työtehtäviisi kuuluvat muun muassa:

• Sisältöjen, kuten blogitekstien, tuottaminen WWF:n verkkosivuille
  • Sisältöjen tuottaminen sosiaalisen median kanaviin
  • Asiantuntijoiden tekstien oikoluku ja editointi
  • Sähköisen uutiskirjeen toimittaminen
  • Kutsujen laatiminen ja niiden jakelu
  • Juttujen kirjoittaminen WWF-lehteen
  • Valokuvaus ja kuvien käsittely
  • Osallistuminen tilaisuuksien järjestämiseen
  • Muut avustavat tehtävät

Työsuhde on kokopäivätoiminen. Työ alkaa 17.8.2020 ja jatkuu 31.12.2020 saakka. Lomaa kertyy 2 pv/kk. Palkka on 1236 e/kk.

Lähetä hakemuksesi ja CV yhtenä tiedostona sähköpostitse 22.5.2020 mennessä osoitteeseen [email protected]. Kirjoita viestin otsikkokenttään “markkinointiviestinnän harjoittelija”.

Lisätietoja tehtävästä antaa yritysyhteistyön johtaja Kati Malmelin, p. 040 500 5485 tai [email protected].fi

Lisätietoja WWF:n yritysyhteistyöstä