© Aki-Pekka Sinikoski / WWF
Päivitetty

WWF Nuoret

WWF Nuoret on ryhmä vapaaehtoisia, jotka ovat mukana ideoimassa, suunnittelemassa ja toteuttamassa kanssamme keskeisiin teemoihimme liittyviä projekteja. WWF Nuoret järjestää kanssamme kampanjoita, tapahtumia ja innostaa tuhannet suomalaiset mukaan WWF:n toimintaan.

Hae WWF Nuoriin

Helsinki, Tampere ja Turku

Aikamme vakavimpien ympäristöongelmien ratkaisemiseksi etsimme WWF Nuoriin 18–25-vuotiaita yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta kiinnostuneita uusia jäseniä. Etsimme henkilöitä, jotka ovat kiinnostuneita ympäristöasioista ja valmiita sitoutumaan vapaaehtoisen ryhmän toimintaan. Ryhmä tarvitsee erilaisia ihmisiä ja monenlaista osaamista. Hae mukaan – olitpa sitten kiinnostunut vaikkapa tapahtumatuotannosta, kirjoittamisesta, kuvaamisesta tai poliittisesta vaikuttamisesta!

WWF Nuorissa pääset muiden ryhmäläisten ja WWF:n asiantuntijoiden kanssa edistämään erityisesti kestävää ruuankulutusta ja -tuotantoa. Kestämätön ruoantuotanto on suurin yksittäinen syy luonnon monimuotoisuuden romahtamiseen, ja ruoka muodostaa viidesosan suomalaisen hiilijalanjäljestä.

Ryhmäläisenä opit yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta, viestinnästä ja tapahtumien järjestämisestä. Pääset luomaan ja toteuttamaan aivan uudenlaisia ympäristövaikuttamisen tapoja sekä tekemään kansainvälistä yhteistyötä muiden WWF:n Nuorten kanssa.

WWF Nuorilla on kolme eri paikallisryhmää Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Haemme uusia jäseniä kaikkien kaupunkien ryhmiin ajalle 15.10.2019–31.12.2020. Ryhmät tapaavat iltaisin 1-2 kertaa kuukaudessa. Kaikkien WWF Nuorten yhteinen koulutusviikonloppu on 21.-24.11.2019, johon osallistumista edellytetään. Tehtävästä ei makseta palkkaa, mutta matkakulut korvataan.

Hakijoista osa valitaan haastatteluihin, joiden perusteella lopullinen valinta tehdään. Haastattelut järjestetään lokakuun toisella viikolla.

Tiedustelut Sanna Koskiselle osoitteeseen: sanna.koskinen@wwf.fi

Hae WWF Nuoriin 25.9. mennessä täyttämällä lomake: