©  Alexandra Antell / WWF
Päivitetty

Eri tapoja tukea

Yritysten tuki on meille ensiarvoisen tärkeää. Yritykset voivat tukea toimintaamme ja tuoda esiin ympäristövastuutaan osallistumalla yhteisiin kampanjoihin, lahjoittamalla toimintamme tueksi osan tuotteensa myyntihinnasta tai tekemällä tuotelahjoituksen. Mediakumppanuuksien avulla voimme kertoa työstämme ja löytää lisää tukijoita.

Ystäväyritys

Ystäväyritys-ohjelma on pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattu tapa tukea WWF:n toimintaa säännöllisin lahjoituksin. Ystäväyritys saa käyttöönsä yhteistyömerkin, jonka avulla yritys voi viestiä arvoistaan asiakkailleen ja muille sidosryhmilleen.

Lue lisää ja tule mukaan!

Royalty-tuotteet

Royalty-yhteistyöllä tarkoitetaan yhteistyötä, jossa tuotteen valmistaja lahjoittaa yhteistyösopimuksen mukaisen royalty-tuoton WWF:n suojelutyöhön. Osassa royalty-tuotteista on WWF:n pandalogo tai Operaatio Merenneito -logo. Royalty-tuotteet ja niiden valmistusprosessin tulee aina olla WWF:n arvojen ja luonnonsuojelutavoitteiden mukaisia.

WWF:n Royalty-yhteistyökumppanit ovat:

Media- ja kampanjayhteistyö

WWF tekee yhteistyötä mediatalojen ja tapahtumanjärjestäjien kanssa usein erilaisten kampanjoiden ja suojeluhankkeiden yhteydessä, kuten Earth Hour -ilmastotapahtuma tai saimaannorpan suojelu.  Saamme myös lahjoituksena näkyvyyttä sekä televisiokanavilla, netissä että lehdissä.

Yhteistyökumppanimme:

Tuote- ja palvelulahjoitus

Yritys voi tukea toimintaamme lahjoittamalla tuotteitaan tai palveluitaan WWF:n käyttöön.

Tuote-/palvelulahjoituksillaan WWF:ää tukevat:

Operaatio Merenneito

Operaatio Merenneito on WWF:n suurkampanja Itämeren pelastamiseksi. Operaatio Merenneito tarjoaa yrityksille ja yhteisöille mahdollisuuksia tukea Itämeren suojelutyötä.

Operaatio Merenneidon tukijoita ovat:

Green Ideas -ympäristökoulutus

Kaipaatko apua henkilöstön innostamiseen tai kouluttamiseen? WWF Green Ideas tarjoaa uudenlaista, räätälöityä tukea toimistojen ympäristötyöhön.

Jos olet kiinnostunut yritysyhteistyöstä, ota yhteyttä yritysyhteistyötiimiin.