Päivitetty

H&M

Yhteistyömuoto: lahjoitus, royalty

www.hm.com/fi

Teemme H&M:n kanssa kansainvälistä ja paikallista yhteistyötä. Suomessa yhteistyö keskittyy lahjoituskampanjoihin. Esimerkkejä Suomessa toteutetuista kampanjoista:

  • Syksyllä 2016 lanseerattiin yhteistyössä suunniteltu kansainvälinen lastenvaatemallisto, jonka myyntituotosta lahjoitettiin 10 prosenttia WWF:n suojelutyöhön uhanalaisten lajien hyväksi. H&M:n asiakkailla oli lisäksi mahdollisuus lahjoittaa ostosten yhteydessä varoja WWF:lle.
  • Kesällä 2016 H&M tarjosi asiakkailleen mahdollisuuden lahjoittaa ostoksensa yhteydessä haluamansa summan WWF:lle Itämeren luonnonsuojelutyöhön.
  • H&M:n vaatekeräykseen tuoduista tekstiileistä lahjoitetaan WWF:n luonnonsuojelutyölle 20 euroa jokaista tekstiilitonnia kohden.
H&M ja WWF ovat tehneet kansainvälistä yhteistyötä vuodesta 2011 edistääkseen muotialan ja H&M:n toiminnan kestävyyttä. Kumppanuuden sisältönä on vastuullinen vedenkäyttö, ilmastonsuojelu ja strateginen keskustelu toimialan kestävyydestä.
 
Lisätietoja kansainvälisestä yhteistyöstä on myös WWF Ruotsin sivuilla.

H&M lastenvaatekampanja H&M
© H&M