Jalofoods

Royalty-yhteistyö Yhteistyökumppani

Royalty-tuote: Jalotofu Maustamaton (270 g)

Jalofoods lahjoittaa 10 senttiä jokaisesta myydystä Jalotofu Maustamaton Luomu Reilu Kauppa (270 g) -tuotteesta WWF:n luonnonsuojelutyölle. Jalofoods on ollut WWF:n yhteistyökumppani vuodesta 2018.

Yhteistyössä on toteutettu useita reseptejä WWF:n verkkosivuille. Tutustu resepteihin: ”Graavi”tofuleivät ja mätismetana, Jalotofusalaatti, Kookos-jalofotukorma, Salaattiveneet tofutäytteellä, Appelsiini-tofukastike.

Haluamme arvojemme mukaisesti vaikuttaa tekojen kautta ihmisten hy­vin­voin­tiin ja ym­pä­ris­tö­tie­toi­suu­teen. Yhteistyö WWF:n kanssa on meille kunnia-asia ja konk­reet­ti­nen osoitus siitä, että me kaikki voimme omilla esi­mer­keil­läm­me vaikuttaa luonnon mo­ni­muo­toi­suu­den edis­tä­mi­seen. Nyt jos koskaan on meidän kaikkien aika osoittaa aitoa tahtoa oman eli­nym­pä­ris­töm­me suo­je­le­mi­sek­si. Lisäksi tämä kampanja on 30-vuotisen juh­la­vuo­tem­me investointi meille rakkaaseen asiaan.

Jouko Riihimäki
kaupallinen johtaja, Jalofoods

Jouko Riihimäki
kaupallinen johtaja, Jalofoods
Jalofoods lahjoittaa 10 senttiä jokaisesta myydystä Jalotofu Maustamaton-tuotteesta WWF:n luonnonsuojelutyölle.