Päivitetty

Kuusakoski

Yhteistyömuoto: yhteistyökumppani, Green Office

www.kuusakoski.fi

Edistämme yhteistyössä Kuusakosken kanssa sähkölaitteiden uudelleenkäyttöä ja kierrätystä suomalaisissa yrityksissä.

Yhteistyön tavoitteena on kertoa kierrätyksestä ja sen tärkeydestä sekä erityisesti elektroniikan uudelleenkäytön hyödyistä käyttäjälle ja ympäristölle. Yrityksille tarjotaan innovatiivisia tapoja kerätä käytöstä poistettuja elektroniikkalaitteita kierrätykseen.

Yhteistyössä olemme kutsuneet yrityksiä Kuusakosken kierrätyslaitoksille tutustumaan elektroniikan kierrätykseen ja kampanjoineet kierrätyksestä sidosryhmillemme. Kuusakosken palveluun kuuluu materiaalikierrätyksen ja tietosuojan lisäksi myös laitteiden uudelleenkäyttö. Mikäli uudelleenkäyttö ei ole mahdollista, materiaalit kierrätetään hyötykäyttöön uusioraaka-aineeksi tai energiaksi.

Kuusakoski on kierrätysliiketoiminnan edelläkävijä, joka tuottaa ympäristöstä huolehtivia kierrätyspalveluratkaisuja.

Yhteistyö alkoi vuonna 2014. Kuusakosken pääkonttori liittyi WWF Green Office -verkostoon vuonna 2015.

Tiedote: WWF ja Kuusakoski yhteistyöhön kierrätyksen ja uudelleenkäytön edistämiseksi