Päivitetty

Pohjola Vakuutus

Yhteistyömuoto: royalty

OP Vakuutus

Pohjola Vakuutus kannustaa paperisia palveluita käyttäviä asiakkaitaan siirtymään ympäristöystävällisempään asiointiin vaihtamalla vakuutuspostinsa verkkoon.

Tämän tavoitteen saavuttamisesi Pohjola Vakuutus lahjoittaa jokaisesta uudesta sähköiseen vakuutuspostiin siirtyneestä asiakkuudesta 5 euroa WWF:lle, aina 20 000 euroon asti. Varoilla tuetaan lumesta ja jäästä riippuvaisten eläinlajien suojelutyötä. Kampanjakausi on 15.4.–30.6.2019.

WWF:n arktisen työn hyväksi toteutettava kampanja on osa Pohjola Vakuutuksen ja WWF:n yhteistyötä ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi ja luonnon monimuotoisuuden edistämiseksi.

"Haluamme tukea arktisen alueen suojelua, jonka johdosta lähdimme rakentamaan WWF Suomen ja Pohjola Vakuutuksen yhteistyötä. Jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa, sillä pienillä teoilla voimme saada aikaan suuren vaikutuksen."
- Johtaja Hanna Forsström, Pohjola Vakuutus, Digitaaliset kanavat ja markkinointi

Lue lisää kampanjasta

OP ilveskuvitus Shutterstock
© Shutterstock