Päivitetty

Yellow Film & TV

Yhteistyömuoto: yhteistyökumppani

www.yellowfilm.fi

Yhteistyön tavoitteena on viestiä Yellow Film & TV:n tuottaman Supermarsu-elokuvan ympäristöteemasta. Supermarsu-elokuva opettaa lapsille ympäristönsuojelun tärkeyttä ja yksilötason vastuuta. Elokuva sai ensi-iltansa 26.1.2018.

”Supermarsu-elokuvan yksi tärkeimmistä elementeistä on puhdas vesi, jonka puolesta elokuvassa supersankariksi muuntautuva päähenkilö Emilia (Ella Jäppinen) ryhtyy taistelemaan. Yhteistyö WWF:n kanssa tuntui luonnolliselta valinnalta. Olemme muun muassa tarkistuttaneet asiantuntijoilla elokuvassa esiintyviä luonnonsuojeluun liittyviä seikkoja, saaneet elokuvan viestiä vietyä oppimateriaaliksi kouluihin ja nostaneet tärkeää aihetta esiin viihteen keinoin.”

- Tuottaja Marko Talli, Yellow Film & TV

Yellow Film & TV on suomalainen tv-ohjelmia ja elokuvia tuottava yritys. Se on Pohjoismaiden suurin itsenäinen tuotantoyhtiö ja erikoistunut käsikirjoitettuun tv-tuotantoon, viihde- ja draamaelokuviin sekä urheiluohjelmiin.

Tiedote: Supermarsu-elokuva nostaa esiin tärkeää ymparistöteemaa lapsen silmin

Supermarsu nettisivu Yellow Film & TV