Päivitetty

Dittmar & Indrenius

Yhteistyömuoto: pääyhteistyökumppani, lahjoitus, Green Office

www.dittmar.fi

Yhteistyön tavoitteena on edistää ja tukea ympäristönsuojelutyötä. Dittmar & Indrenius tukee toimintaamme tarjoamalla juridista neuvonantoa maksuttomana pro bono -työnä, jotta voimme itse keskittyä ympäristönsuojelutyöhön.

"Haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään paitsi tänään, myös tulevaisuudessa. Ympäröivän maailman tilanne voi vakavasti heikentää tulevaisuuden toimintaedellytyksiä, jos nykymeno jatkuu. WWF:n toiminnan kulmakivenä on luonnon kannalta kestävien toimintatapojen edistäminen yhteistyössä yritysten kanssa. Me haluamme tukea WWF:ää sen merkittävässä tehtävässä."
- Osakas Raija Leena-Ojanen, Dittmar & Indrenius

Dittmar & Indrenius on lakiasiantoimisto, joka on tarjonnut kokonaisvaltaisia neuvoja yritysasiakkailleen vuodesta 1899. Yritysvastuullisuus on osa Dittmar & Indreniuksen tapaa työskennellä ja antaa siten panoksensa ympäröivän yhteiskunnan toimintaan.

Yhteistyö alkoi vuonna 2012. Lisäksi Dittmar & Indrenius on ollut mukana WWF Green Office -verkostossa vuodesta 2014.

lumileopardi © naturepl.com / Andy Rouse / WWF