©  Lode Saidane/WWF
Päivitetty

Työpaikat

WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme. Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi?

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972. Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF on yksi Suomen parhaista työpaikoista

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

Haemme määräaikaiseen työsuhteeseen

PROJEKTIKOORDINAATTORIA

koordinoimaan ja toteuttamaan EU LIFE -hanketta “LIFE EconomisE. Value for money: unlocking the investment potential for resilient low-carbon Finnish building stock”.

Työsi keskittyy EU LIFE -hankkeen koordinointiin ja toteuttamiseen. Hankkeen tavoitteena on parantaa olemassa olevan rakennuskannan energiatehokkuutta ja muuta ilmastokelpoisuutta (energy decarbonisation, resilience) edistämällä niihin kohdistuvia investointeja, rakennusten omistajien kiinnostusta sekä uusien liiketoimintamallien kehittymistä. Vastuullasi on hankkeen hallinnointi, raportointi ja toimenpiteiden koordinointi ja toteuttaminen yhteistyössä hankekumppanien ja sidosryhmien kanssa hankesuunnitelman mukaisesti.

Toivomme sinulta valmiutta itsenäiseen työn suunnitteluun ja toteutukseen, vahvaa vuorovaikutusvalmiutta, hyvää esiintymistaitoa ja reipasta, positiivista asennetta sekä yhteistyökykyä. Sinulla tulisi olla hankehallinnon ja -toteutuksen kokemusta. Osaaminen rakennusten energiatehokkuuskysymyksistä ja/tai liiketoimintamallien kehittämisestä katsotaan eduksi. Edellytämme lisäksi sujuvaa ilmaisutaitoa suomeksi ja englanniksi.

Toivomme projektikoordinaattorin aloittavan työnsä elo-syyskuussa 2017, ja hanke kestää kolme vuotta. Määräaika hakemusten lähettämiselle on 9.6.2017. Hakemukset palkkatoivomuksineen voi lähettää osoitteeseen info@wwf.fi. Otsikkoon teksti: “Projektikoordinaattori”.

Lisätietoja:

suojelujohtaja Jari Luukkonen, puh. 040 585 0020
ohjelmapäällikkö Jussi Nikula, puh. 040 595 9002

WWF:n tavoitteena on muuttaa yhteiskuntien kulutus- ja tuotantorakenteita siten, että vuoteen 2050 mennessä ihmiskunnan ekologinen jalanjälki on maapallon kestokyvyn rajoissa. WWF Suomen työ tukee kansainvälisen WWF-verkoston tavoitteita vaikuttamalla asiaa koskeviin kansallisiin kysymyksiin sekä osallistumalla verkoston kansainväliseen toimintaan. Projektikoordinaattorin tehtävät ovat osa WWF Suomen Ekologinen jalanjälki -ohjelmaa, joka sisältää seuraavia kokonaisuuksia: ilmasto ja energia, kestävä kulutus ja tuotanto, vihreä talous ja kestävät ruokavalinnat.

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meret ja arktinen luonto, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Ilmoitamme avoimista paikoista tällä sivulla. Lisätietoja suojelutiimin harjoittelupaikoista: suojeluasiantuntija Tanja Pirinen, tanja.pirinen@wwf.fi.

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Markkinointiviestinnän harjoittelija

Haemme WWF:n yritysyhteistyötiimiin viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijaa. Etsimme opiskelijaa, jolla on jo jonkin verran näkemystä ja kokemusta viestinnästä ja joka kykenee myös itsenäiseen työhön. Avustat viestinnän ja markkinoinnin suunnittelussa sekä materiaalin tuottamisessa eri kanaviin. Pääset osallistumaan esimerkiksi uutiskirjeiden ja some-postausten tuottamiseen, sähköpostimarkkinoinnin toteuttamiseen ja kampanjoidemme digimarkkinointiin yrityksille. Vahvuuksiksi luetaan, jos sinulla on valokuvaus- ja kuvankäsittelytaitoja, sosiaalisen median tuntemusta sekä sujuva kynä.

Ajankohta ja kesto: 15.8.-31.12.2017

Lisätiedot ja hakemukset voi lähettää Leena Oivalle.

Olli Häkämies / WWF