©  Lode Saidane/WWF
Päivitetty

Työpaikat

WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme. Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi?

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972. Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF on yksi Suomen parhaista työpaikoista

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Tutustu WWF Suomen työnhakijarekisterin tietosuojaselosteeseen.

Avoimet työpaikat

Haemme yritysyhteistyötiimiimme vahvistukseksi

ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖÄ

jolla on voimakas tarve tehdä jotakin merkittävää luonnon hyväksi.

WWF kannustaa yrityksiä kehittämään liiketoimintaansa tavalla, joka on hyväksi ympäristölle ja ihmisille. Yhteistyössä yritysten kanssa voimme saavuttaa suojeluvoittoja, jotka eivät olisi muulla tavoin mahdollisia. Lisäksi yritykset tukevat WWF:n toimintaa taloudellisesti ja yhteisin viestintätoimenpitein.

Haemme asiakkuuspäällikköä, jonka tehtäviin kuuluu uusien royalty-kumppanuuksien solmiminen ja toteuttaminen, yrityslahjoitukset ja näiden konseptien kehittäminen edelleen. Lisäksi asiakkuuspäällikkö vastaa WWF:n verkkokaupan valikoimasta ja markkinoinnista. Lisätietoa WWF:n yritysyhteistyön muodoista

Asiakkuuspäällikkö työskentelee WWF:n yritysyhteistyötiimissä ja toimii läheisessä yhteistyössä WWF:n suojeluohjelmien, viestinnän ja yksityisvarainhankinnan kanssa.

Odotamme sinulta:

- näkemystä ja intohimoa kehittää ja toteuttaa WWF Suomen royalty-kumppanuuksia ja yrityslahjoituskonsepteja

- vahvaa työkokemusta yritysvarainhankinnasta tai tuotemarkkinoinnista ja kumppanuuksien hankkimisesta ja hoitamisesta

- työhön soveltuvaa korkeakoulututkintoa

- suunnitelmallista, itsenäistä ja innostunutta työskentelyotetta

- kykyä koordinoida useita samanaikaisia kumppanuuksia ja hankkeita

- hyvää esiintymistaitoa ja yhteistyökykyisyyttä

- sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Perehtyneisyys ympäristökysymyksiin on tehtävässä vahvuus.

Tarjoamme sinulle monipuolisen, merkityksellisen ja innostavan työn WWF Suomessa. WWF ja Panda-brändi on tunnettu ja arvostettu.

Teet töitä toimistossamme Helsingin Sörnäisissä. Työ on vakituinen ja kokopäivätoiminen. Työt voi aloittaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksen kera ja CV:si sähköpostin yhtenä liitteenä viimeistään 1.4.2019. osoitteeseen rekrytointi@wwf.fi. Aiheeksi postiin ”Asiakkuuspäällikkö”.

Tehtävästä saa puhelimitse lisätietoa yritysyhteistyön johtaja Kati Malmelinilta, puh. 040 500 5485 tai sähköpostitse kati.malmelin@wwf.fi

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meret ja arktinen luonto, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Harjoittelujakson kesto on 3-6 kk. Edellytämme harjoittelijoilta vähintään kolmen vuoden opintoja ympäristönsuojeluun liittyvältä alalta. Ilmoitamme avoimista paikoista tällä sivulla. Tällä hetkellä paikka on täytetty kesän yli. Lisätietoja suojelutiimin harjoittelupaikoista: suojeluasiantuntija Tanja Pirinen, tanja.pirinen@wwf.fi.

Viestintätiimi tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Lisätietoja viestinnän harjoittelupaikoista: viestintäjohtaja Anne Brax, anne.brax@wwf.fi.

Yritysyhteistyössä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja.

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Talous- ja hallinto-osastolla ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Promotion Point Oy hakee työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.

Tämä työ sopii hyvin sekä opiskelun ohessa että toisen työn ohessa tehtäväksi tai kokopäiväisemmäksi työksi. Yhteistyökumppanimme tarjoavat sinulle joustavuutta sekä työajoissa että viikoittaisessa tuntimäärässä ja kouluttavat sinut tehtävään.

WWF:n tukijat ovat mukana pelastamassa maailman ainutlaatuisimpia luontokokonaisuuksia. Yhdessä rakennamme tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tukijoiden avulla suojelemme luontoa yhdessä ja ratkaisemme maapallon vakavimpia ympäristöongelmia innostamalla ihmiset mukaan muutokseen ympäristömme ja hyvinvointimme puolesta.

Uusien kuukausilahjoittajien hankinta ständeillä. Varainhankkija ottaa aktiivisesti kontaktia ihmisiin ja kertoo heille WWF:n toiminnasta, tavoitteista ja haasteista, tavoitteenaan innostaa henkilöitä ryhtymään säännöllisiksi tukijoiksi eli kummeiksi.

Tarvitset onnistuaksesi varainhankinnassa:

• halua onnistua ja omaksua uusia taitoja
  • sitoutumiskykyä ja luotettavuutta
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • yhteistyökykyä

Mikäli kiinnostuit varainhankkijan työstä, ota rohkeasti yhteyttä yhteistyökumppaniimme:

Varainhankinta ständeillä mm. ostoskeskuksissa:

Promotion Point Oy
Frans Van Der Geer: frans.vandergeer@promotionpoint.fi, puh. 045 849 6465