©  Lode Saidane/WWF
Päivitetty

Työpaikat

WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme. Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi?

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972. Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF on yksi Suomen parhaista työpaikoista

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

Haemme määräaikaista YMPÄRISTÖJURISTIA

WWF Suomi vahvistaa kapasiteettiaan ympäristö- ja luonnonsuojelun lainsäädäntöön ja muihin säädöksiin liittyvissä kysymyksissä ja etsii joukkoihinsa ympäristöjuristia. Työ alkaa syksyllä 2017 ja jatkuu ainakin vuoden 2020 loppuun.

Ympäristöjuristi työskentelee suoraan suojelujohtajan alaisuudessa WWF Suomen uudessa vaikuttamistiimissä ja avustaa pääsihteeriä sekä koko suojelutiimiä erilaisten ajankohtaisten ja merkittävien lainsäädäntöön ja muihin säädöksiin liittyvien ohjelmien valmistelussa ja niihin vaikuttamisessa. Suomen asioiden lisäksi tehtäviin kuuluu myös EU-kysymyksiä.

Tehtävä edellyttää juristin koulutusta (oikeustieteellinen korkeakoulututkinto) ja kokemusta lainsäädännön valmistelusta sekä vaikuttamisesta muihinkin prosesseihin, joilla pyritään parempaan ympäristön ja luonnon huomioimiseen lainsäädännön keinoin. Kokemus kotimaisen ja kansainvälisen politiikan tai luonnonvarapolitiikan aihealueilta on eduksi.

Toivomme henkilöltä valmiutta laajojen kokonaisuuksien ja monien samanaikaisesti etenevien asioiden hallintaan, itsenäiseen työn suunnitteluun ja toteutukseen, vahvaa vuorovaikutusvalmiutta, erinomaista esiintymistaitoa ja positiivista asennetta sekä yhteistyökykyä toimistollamme ja lukuisten eri yhteistyötahojen kanssa Suomessa ja ulkomailla.

Edellytämme lisäksi sujuvaa kirjallista ilmaisutaitoa ja hyvää englanninkielen taitoa.

Vapaamuotoiset hakemukset pyydetään osoitteeseen rekrytointi@wwf.fi 22.9.2017 mennessä. Sähköpostiin otsikko: ”Ympäristöjuristi”. Liitä hakemus palkkatoivomuksen kera ja CV yhteen liitetiedostoon. Toivottu aloitusajankohta on mahdollisimman pian syksyllä 2017.

Lisätietoja antaa suojelujohtaja Jari Luukkonen, puh. 040 585 0020, perjantaina 15.9. klo 10–12, tai maanantaina 18.9. klo 14–16 tai sähköpostitse: jari.luukkonen@wwf.fi.

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meret ja arktinen luonto, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Ilmoitamme avoimista paikoista tällä sivulla. Lisätietoja suojelutiimin harjoittelupaikoista: suojeluasiantuntija Tanja Pirinen, tanja.pirinen@wwf.fi.

Viestinnässä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja.

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Yritysyhteistyössä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja.

Etsimme varainkerääjiä

Haemme työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia järjestöllemme. Varainkerääjät työllistyvät Radical Soul Oy:n kautta.

WWF lahjoittajat ovat mukana pelastamassa maailman ainutlaatuisimpia luontokokonaisuuksia. He rakentavat tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. He suojelevat luontoa ja ratkaisevat maapallon vakavimpia ympäristöongelmia innostamalla ihmiset mukaan muutokseen ympäristömme ja hyvinvointimme puolesta.

WWF:n työ riippuu sen lahjoittajista.

Uusien kuukausilahjoittajien rekrytointi tapahtuu ovelta ovelle tai kaduilla. Varainkerääjä eli feissari ottaa aktiivisesti kontaktia ihmisiin ja kertoo heille WWF:n toiminnasta, tavoitteista ja haasteista, tavoitteenaan rekrytoida ihminen kuukausitukijaksi.

Tämä työ sopii hyvin sekä opiskelun ohessa että toisen työn ohessa tehtäväksi tai kokopäiväisemmäksi työksi. Voimme tarjota sinulle joustavuutta sekä työajoissa että viikoittaisessa tuntimäärässä.

Tarvitset onnistuaksesi varainhankinnassa:

• halua onnistua ja omaksua uusia taitoja
  • sitoutumiskykyä ja luotettavuutta
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • yhteistyökykyä
  • vähintään 18 vuoden ikää
  • suomenkielen taitoa

Radical Soul Oy vastaa kuukausilahjoittajien rekrytoinnista.

He tarjoavat sinulle:

• työn, jossa onnistuessasi voimme pitää parempaa huolta ympäristöstämme niin kotimaassa kuin kansainvälisesti
  • erittäin kilpailukykyisen palkan, pohjapalkka 10 eur /h + bonukset
  • joustavat työajat (8-30h/vk)
  • innostavan, jatkuvan ja osallistuttavan koulutuksen
  • hyvän tiimin tuen ja mahtavat työkaverit

Etsimme uusia feissareita seuraaviin kaupunkeihin

• Helsinki (pääkaupunkiseutu)
  • Savonlinna
  • Mikkeli
  • Varkaus
  • Lahti
  • Kuopio
  • Oulu
  • Jyväskylä
  • Turku
  • Joensuu
  • Äänekoski
  • Iisalmi
  • Pieksämäki
  • Siilinjärvi

Haastattelut pidetään sovitusti ja Radical Soul kouluttaa sinut tehtävääsi.

Luonto tarvitsee sinua - otathan yhteyttä! Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi kianna@radicalsoul.fi

Lisätietoja työstä saat soittamalla p. 0449742326