©  Lode Saidane/WWF
Päivitetty

Työpaikat

WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme. Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi?

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972. Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF on yksi Suomen parhaista työpaikoista

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Tutustu WWF Suomen työnhakijarekisterin tietosuojaselosteeseen.

Avoimet työpaikat

Kehitysyhteistyöasiantuntijan sijaisuus

Haemme kehitysyhteistyön asiantuntijaa, jolla on vahva ymmärrys luonnonvarojen kestävän käytön, ilmastonmuutoksen sekä köyhyyden vähentämisen ja kestävän kehityksen välisistä yhteyksistä. Kyseessä on noin 1,5 vuotta kestävä sijaisuus.
Asiantuntija työskentelee WWF Suomen kansainvälisen kehityksen tiimissä ja toimii läheisessä yhteistyössä WWF Suomen kansainvälisten kumppanitoimistojen ja kollegoiden kanssa.

Hakijalta toivotaan osaamista hankehallinnosta mukaan lukien kehitysyhteistyöhankkeiden seuranta ja raportointi. Lisäksi toivomme osaamista sosiaalisista näkökulmista liittyen luonnonvarojen kestävään hallintaan sekä ilmastonmuutoksen vaikutuksista kehitysmaakontekstissa niin ympäristön kuin ihmisten kannalta.

Odotamme sinulta työhön soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja vahvaa työkokemusta aihepiiristä sekä avointa ja yhteistyökykyistä asennetta. Työ edellyttää valmiutta matkustaa. Edellytämme lisäksi erinomaista suomen kielen ja sujuvaa englannin kielen taitoa.

Teet töitä toimistossamme Helsingin Sörnäisissä. Työt alkavat sopimuksen mukaan.

Toivomme, että lähetät hakemuksen ja CV:n yhtenä liitetiedostona osoitteeseen rekrytointi@wwf.fi 31.10. mennessä. Lisää hakemukseen myös palkkatoiveesi.

Lisätietoja sijaisuudesta:
Anne Tarvainen, ohjelmapäällikkö, Kansainvälinen kehitys
anne.tarvainen@wwf.fi
Tiedustelut mielellään seuraavina ajankohtina

Perjantaina 19.10.
Maanantaina 22.10. klo 12-16.30
Tiistaina 23.10. klo 12-16.30

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meret ja arktinen luonto, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Ilmoitamme avoimista paikoista tällä sivulla. Harjoittelujakson kesto on 3-6 kk ja edellytämme harjoittelijoilta vähintään kolmen vuoden opintoja ympäristönsuojeluun liittyvältä alalta. Tällä hetkellä suojelutiimissä ei ole avoimia harjoittelupaikkoja. Lisätietoja suojelutiimin harjoittelupaikoista: suojeluasiantuntija Tanja Pirinen, tanja.pirinen@wwf.fi.

Viestinnässä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja. Lisätietoja viestinnän harjoittelupaikoista: viestintäjohtaja Anne Brax, anne.brax@wwf.fi.

Yritysyhteistyössä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja.

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Talous- ja hallinto-osastolla ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Karma Fundraising Oy ja Promotion Point Oy hakevat työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.

Tämä työ sopii hyvin sekä opiskelun ohessa että toisen työn ohessa tehtäväksi tai kokopäiväisemmäksi työksi. Yhteistyökumppanimme tarjoavat sinulle joustavuutta sekä työajoissa että viikoittaisessa tuntimäärässä ja kouluttavat sinut tehtävään.

WWF:n tukijat ovat mukana pelastamassa maailman ainutlaatuisimpia luontokokonaisuuksia. Yhdessä rakennamme tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tukijoiden avulla suojelemme luontoa yhdessä ja ratkaisemme maapallon vakavimpia ympäristöongelmia innostamalla ihmiset mukaan muutokseen ympäristömme ja hyvinvointimme puolesta.

Uusien kuukausilahjoittajien hankinta tapahtuu ovilla tai ständeillä. Varainhankkija ottaa aktiivisesti kontaktia ihmisiin ja kertoo heille WWF:n toiminnasta, tavoitteista ja haasteista, tavoitteenaan innostaa henkilöitä ryhtymään säännöllisiksi tukijoiksi eli kummeiksi.

Tarvitset onnistuaksesi varainhankinnassa:

• halua onnistua ja omaksua uusia taitoja
  • sitoutumiskykyä ja luotettavuutta
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • yhteistyökykyä

Mikäli kiinnostuit varainhankkijan työstä, ota rohkeasti yhteyttä yhteistyökumppaneihimme:

Varainhankinta ovilla:

Karma Fundraising Oy
Ruut Karhunen: ruut@karmafundraising.info
Kianna Mattila: kianna@karmafundraising.info
www.karmafundraising.info

Varainhankinta ständeillä mm. ostoskeskuksissa: