©  Lode Saidane/WWF
Päivitetty

Työpaikat

WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme. Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi?

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972. Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF on yksi Suomen parhaista työpaikoista

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Tutustu WWF Suomen työnhakijarekisterin tietosuojaselosteeseen.

Avoimet työpaikat

Tällä hetkellä WWF:ssä ei ole avoimia työpaikkoja.

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meret ja arktinen luonto, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Ilmoitamme avoimista paikoista tällä sivulla. Harjoittelujakson kesto on 3-6 kk. Edellytämme harjoittelijoilta vähintään kolmen vuoden opintoja ympäristönsuojeluun liittyvältä alalta. Tällä hetkellä suojelutiimissä on avoinna yksi harjoittelupaikka:

WWF:n suomalaisen luonnon ohjelma hakee harjoittelijaa. Harjoittelijan toivotaan aloittavan helmikuun alussa. Harjoittelujakso kestää 6 kuukautta. Harjoittelijan tehtävänä on auttaa mm. WWF:n metsänhoito-oppaan päivittämisessä ja käännöstyössä sekä WWF:n kansainvälisen boreal forest networkin kokouksen, toukokuussa järjestettävän metsäseminaarin ja talkooleirien järjestelyissä. Lisäksi harjoittelija auttaa tilanteen mukaan muissakin suojelutiimin tehtävissä.

Toivomme harjoittelijalta vähintään kolmen vuoden yliopisto-opintoja luonnontieteiden (mielellään metsätieteiden) alalta, englannin ja ruotsin kielen taitoa, kenttähenkisyyttä, oma-aloitteisuutta sekä ajokorttia. Maksamme harjoittelijalle yliopiston linjaamaa harjoittelupalkkaa. Hakemus ja CV YHTENÄ liitteenä viimeistään 16.12. mennessä osoitteeseen rekrytointi@wwf.fi.

Lisätietoja: ohjelmapäällikkö Petteri Tolvanen, puh. 0400 168 939

Lisätietoja muista suojelutiimin harjoittelupaikoista: suojeluasiantuntija Tanja Pirinen, tanja.pirinen@wwf.fi.

Viestinnässä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja. Lisätietoja viestinnän harjoittelupaikoista: viestintäjohtaja Anne Brax, anne.brax@wwf.fi.

Yritysyhteistyössä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja.

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Talous- ja hallinto-osastolla ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Karma Fundraising Oy ja Promotion Point Oy hakevat työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.

Tämä työ sopii hyvin sekä opiskelun ohessa että toisen työn ohessa tehtäväksi tai kokopäiväisemmäksi työksi. Yhteistyökumppanimme tarjoavat sinulle joustavuutta sekä työajoissa että viikoittaisessa tuntimäärässä ja kouluttavat sinut tehtävään.

WWF:n tukijat ovat mukana pelastamassa maailman ainutlaatuisimpia luontokokonaisuuksia. Yhdessä rakennamme tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tukijoiden avulla suojelemme luontoa yhdessä ja ratkaisemme maapallon vakavimpia ympäristöongelmia innostamalla ihmiset mukaan muutokseen ympäristömme ja hyvinvointimme puolesta.

Uusien kuukausilahjoittajien hankinta tapahtuu ovilla tai ständeillä. Varainhankkija ottaa aktiivisesti kontaktia ihmisiin ja kertoo heille WWF:n toiminnasta, tavoitteista ja haasteista, tavoitteenaan innostaa henkilöitä ryhtymään säännöllisiksi tukijoiksi eli kummeiksi.

Tarvitset onnistuaksesi varainhankinnassa:

• halua onnistua ja omaksua uusia taitoja
  • sitoutumiskykyä ja luotettavuutta
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • yhteistyökykyä

Mikäli kiinnostuit varainhankkijan työstä, ota rohkeasti yhteyttä yhteistyökumppaneihimme:

Varainhankinta ovilla:

Karma Fundraising Oy
Ruut Karhunen: ruut@karmafundraising.info
Kianna Mattila: kianna@karmafundraising.info
www.karmafundraising.info

Varainhankinta ständeillä mm. ostoskeskuksissa: