©  Lode Saidane/WWF
Päivitetty

Työpaikat

WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme. Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi?

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972. Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF on yksi Suomen parhaista työpaikoista

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Tutustu WWF Suomen työnhakijarekisterin tietosuojaselosteeseen.

Avoimet työpaikat

Tällä hetkellä ei ole avoimia työpaikkoja.

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meret ja arktinen luonto, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Ilmoitamme avoimista paikoista tällä sivulla. Harjoittelujakson kesto on 3-6 kk ja edellytämme harjoittelijoilta vähintään kolmen vuoden opintoja ympäristönsuojeluun liittyvältä alalta. Tällä hetkellä suojelutiimissä ei ole avoimia harjoittelupaikkoja. Lisätietoja suojelutiimin harjoittelupaikoista: suojeluasiantuntija Tanja Pirinen, tanja.pirinen@wwf.fi.

Viestinnässä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja. Lisätietoja viestinnän harjoittelupaikoista: viestintäjohtaja Anne Brax, anne.brax@wwf.fi.

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Talous- ja hallinto-osastolla ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Green Office -harjoittelija järjestelmämuutoksen tueksi

Tule mukaan uudistamaan verkkopalvelua, jonka avulla toimistot pienentävät ekologista jalanjälkeään!

Haemme harjoittelijaa tukemaan Green Office -ympäristöjärjestelmän uudistusprojektia WWF Suomen yritysyhteistyötiimiin ajalle 15.9.2018–28.2.2019.

Projektissa päätehtäväsi on laadukas tiedonsiirto sekä -etsintä. Oman osaamisesi mukaan rooliisi kuuluu myös esimerkiksi asiakaskyselyn toteuttamista, materiaalien päivittämistä, datan analysointia tai asiakaspalvelussa avustamista.

Harjoittelijana tärkein ominaisuutesi on tarkkuus. Sinulla on sitkeyttä tehdä rutiininomaista, toistuvaa tiedonsiirtoa ja suoritat annetut tehtävät itsenäisesti ja näppärästi.

Vahvuuksina pidämme kokemusta työskentelystä erilaisten ohjelmistojen parissa sekä kiinnostusta ympäristöasioihin. Sinulla saattaa olla myös muuta kiinnostavaa osaamista esimerkiksi palvelumuotoiluun, verkkopalvelun toiminnallisuuksien ymmärtämiseen tai datan analysointiin liittyen. Paikka sopii myös ympäristöalan opiskelijalle, jolle ajankohtaisen tiedon hakeminen on tuttua.

Green Office -harjoittelijana tuot oman osaamisesi mukaan kiinnostavaan kehitysprojektiin ja saat kokemusta uuden verkkopalvelun rakentamisesta ja käyttöönotosta. Kanssamme pääset tekemään töitä kestävän kehityksen puolesta hyvässä porukassa!

Harjoittelun sijaintina on toimistomme Helsingin Sörnäisissä ja harjoittelupalkka on 1 189 €/kk. Hae paikkaa 22.8.2018 mennessä lähettämällä hakemuksesi sekä CV sähköpostitse: rekrytointi@wwf.fi Lisää viestisi otsikkoon tunnus "Green Office-harjoittelija".

Lisätietoja voit kysyä yritysyhteistyön johtaja Kati Malmelinilta: kati.malmelin@wwf.fi, 040 500 5485.

WWF Green Office on käytännönläheinen ympäristöjärjestelmä toimistoille. Sen avulla työpaikat voivat pienentää ekologista jalanjälkeään sekä vähentää hiilidioksidi- ja kasvihuonekaasupäästöjään. greenoffice.fi

Etsimme varainkerääjiä (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Karma Fundraising Oy ja Promotion Point Oy hakevat työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle. Karma fundraising Oy:n ja Promotion Point Oy:n kautta.

Tämä työ sopii hyvin sekä opiskelun ohessa että toisen työn ohessa tehtäväksi tai kokopäiväisemmäksi työksi. Yhteistyökumppanimme tarjoavat sinulle joustavuutta sekä työajoissa että viikoittaisessa tuntimäärässä ja kouluttavat sinut tehtävään.

WWF:n tukijat ovat mukana pelastamassa maailman ainutlaatuisimpia luontokokonaisuuksia. Yhdessä rakennamme tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tukijoiden avulla suojelemme luontoa yhdessä ja ratkaisemme maapallon vakavimpia ympäristöongelmia innostamalla ihmiset mukaan muutokseen ympäristömme ja hyvinvointimme puolesta.

Uusien kuukausilahjoittajien hankinta tapahtuu ovilla, kaduilla tai ständeillä. Varainkerääjä eli feissari ottaa aktiivisesti kontaktia ihmisiin ja kertoo heille WWF:n toiminnasta, tavoitteista ja haasteista, tavoitteenaan innostaa henkilöitä ryhtymään säännöllisiksi tukijoiksi eli kummeiksi.

Tarvitset onnistuaksesi varainhankinnassa:

• halua onnistua ja omaksua uusia taitoja
  • sitoutumiskykyä ja luotettavuutta
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • yhteistyökykyä
  • vähintään 18 vuoden ikää
  • suomenkielen taitoa

Mikäli kiinnostuit feissarin työstä, ota rohkeasti yhteyttä yhteistyökumppaneihimme:

Varainkeruu/feissaus ovilla ja kaduilla

Karma Fundraising Oy
Ruut Karhunen: ruut@karmafundraising.info
Kianna Mattila: kianna@karmafundraising.info