©  Lode Saidane/WWF
Päivitetty

Työpaikat

WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme. Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi?

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972. Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF on yksi Suomen parhaista työpaikoista

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

Vahvistamme yksityisvarainhankintaamme ja etsimme joukkoihimme Helsinkiin

PROJEKTIPÄÄLLIKKÖÄ

ainakin 2 vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. Vastaat WWF Suomen yksityisvarainhankinnan tiimissä yhdessä sovituista kampanjoista (mm. kummihankinta, testamenttilahjoitukset ja koulujen päivätyökeräys) sekä yhteistyöprojekteista feissaus- ja telemarkkinointikumppaniemme kanssa.

Olet innostava markkinoinnin ammattilainen sekä tehokas johtamaan projekteja. Pystyt itsenäiseen työskentelyyn, pitämään projektit aikataulussa ja kaikki langat käsissäsi. Osaat tehdä yhteistyötä niin suunnittelijoiden kuin medioiden ja tuotantojen parissa. Vastaat myös feissauksen ja telemarkkinoinnin kehittämisestä ja koordinoinnista yhdessä niihin erikoistuneiden kumppaniemme kanssa.

Edellytämme hakijalta

• suunnitelmallista, itsenäistä ja innostunutta työskentelyotetta sekä vahvaa projektijohtamisen osaamista
  • ensisijaisesti erinomaista markkinoinnin/mainonnan osaamista sekä ymmärrystä eri markkinointikanavista ja medioista, kokemus yksityisvarainhankinnasta on myös eduksi
  • erinomaista suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa sekä hyvää englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito on eduksi
  • oma-aloitteisuutta, vastuunottoa, tarkkuutta sekä tehokasta työskentelyotetta
  • ulospäin suuntautunutta luonnetta, yhteistyöhalua ja -kykyä toimia osana tiimiä ja koko organisaatiota sekä kumppaneidemme kanssa

Tarjoamme sinulle

• monipuolisen ja merkityksellisen työn yhdessä Suomen parhaista työpaikoista. WWF Suomi on toistuvasti ollut yksi Suomen parhaista työpaikoista (lähde: Great Place to Work -tutkimukset). WWF ja Panda-brändi ovat tunnettuja ja arvostettuja.
  • paikan monipuolisessa, osaavassa, hauskassa ja jatkuvasti toimintaansa kehittävässä yksityisvarainhankinnan tiimissä, joka hankkii WWF Suomen toiminnan rahoituksesta noin puolet. Tämä yksityisiltä ihmisiltä tuleva tuki on ensiarvoisen tärkeää, jotta monipuolinen ympäristönsuojelu on mahdollista.
  • mahtavan yhteisen tekemisen meiningin kasvavassa ja aikaansaavassa organisaatiossamme
  • tehtävän vaatimustason mukaisen palkan, joustavat työajat, viikoittaisen etätyöpäivän sekä laajan työterveyshuollon

Paikka pyritään täyttämään heti alkuvuodesta, aloituspäivä sopimuksen mukaan.

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen ja ansioluetteloineen sähköpostilla viimeistään 31.1.2018 klo 16.00 mennessä osoitteella tarja.hakala@wwf.fi. Viestin otsikkokenttään merkintä ”hakemus/projektipäällikkö”.  Lisätietoja tehtävästä antaa yksityisvarainhankinnan johtaja Tarja Hakala, 19.1. klo 9-15 ja 26.1. klo 9-15, puh. 0500 419 679

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meret ja arktinen luonto, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Ilmoitamme avoimista paikoista tällä sivulla. Harjoittelujakson kesto on 3-6 kk ja edellytämme harjoittelijoilta vähintään kolmen vuoden opintoja ympäristönsuojeluun liittyvältä alalta. Tällä hetkellä suojelutiimissä ei ole avoimia harjoittelupaikkoja. Lisätietoja suojelutiimin harjoittelupaikoista: suojeluasiantuntija Tanja Pirinen, tanja.pirinen@wwf.fi.

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Yritysyhteistyössä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja.

Etsimme varainkerääjiä (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Karma Fundraising Oy ja Promotion Point Oy hakevat työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle. Karma fundraising Oy:n ja Promotion Point Oy:n kautta.

Tämä työ sopii hyvin sekä opiskelun ohessa että toisen työn ohessa tehtäväksi tai kokopäiväisemmäksi työksi. Yhteistyökumppanimme tarjoavat sinulle joustavuutta sekä työajoissa että viikoittaisessa tuntimäärässä ja kouluttavat sinut tehtävään.

WWF:n tukijat ovat mukana pelastamassa maailman ainutlaatuisimpia luontokokonaisuuksia. Yhdessä rakennamme tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tukijoiden avulla suojelemme luontoa yhdessä ja ratkaisemme maapallon vakavimpia ympäristöongelmia innostamalla ihmiset mukaan muutokseen ympäristömme ja hyvinvointimme puolesta.

Uusien kuukausilahjoittajien hankinta tapahtuu ovilla, kaduilla tai ständeillä. Varainkerääjä eli feissari ottaa aktiivisesti kontaktia ihmisiin ja kertoo heille WWF:n toiminnasta, tavoitteista ja haasteista, tavoitteenaan innostaa henkilöitä ryhtymään säännöllisiksi tukijoiksi eli kummeiksi.

Tarvitset onnistuaksesi varainhankinnassa:

• halua onnistua ja omaksua uusia taitoja
  • sitoutumiskykyä ja luotettavuutta
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • yhteistyökykyä
  • vähintään 18 vuoden ikää
  • suomenkielen taitoa

Mikäli kiinnostuit feissarin työstä, ota rohkeasti yhteyttä yhteistyökumppaneihimme:

Varainkeruu/feissaus ovilla ja kaduilla

Karma Fundraising Oy