©  Lode Saidane/WWF
Päivitetty

Työpaikat

WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme. Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi?

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972. Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF on yksi Suomen parhaista työpaikoista

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

WWF Suomi pyrkii kaikin tavoin kunnioittamaan työntekijöiden ja työnhakijoiden yksityisyydensuojaa. Tietosuojaselosteessamme kuvataan ne periaatteet, joiden mukaisesti WWF Suomi käsittelee työhakemuksen jättäneiden työnhakijoiden henkilötietoja.

Tutustu WWF Suomen työnhakijarekisterin tietosuojaselosteeseen.

Avoimet työpaikat

Asiakkuuspäällikkö yritysyhteistyötiimiin

Haemme yritysyhteistyötiimiimme vahvistukseksi asiakkuuspäällikköä, jolla on vahva kokemus yritysten asiantuntijapalveluiden myynnistä, ja joka on perehtynyt ympäristövastuukysymyksiin. Tehtävä on määräaikainen, ja kestää kaksi vuotta.

Kannustamme yrityksiä kehittämään liiketoimintaansa tavalla, joka on hyväksi ympäristölle ja ihmisille. Yhteistyössä yritysten kanssa voimme saavuttaa suojeluvoittoja, jotka eivät olisi muulla tavoin mahdollisia. Lisäksi yritykset tukevat WWF:n toimintaa taloudellisesti ja yhteisin viestintätoimenpitein.

Haemme asiakkuuspäällikköä, jonka tehtäviin kuuluu uusien yritysyhteistyökumppanuuksien solmiminen ja koordinointi, yritysvarainhankinta sekä Green Office -ympäristöjärjestelmän myyminen. Lisätietoa WWF:n yritysyhteistyömuodoista: https://wwf.fi/vaikuta-kanssamme/yhteistyo-yritysten-kanssa/yhteistyomuodot/

Asiakkuuspäällikkö työskentelee WWF:n yritysyhteistyötiimissä ja toimii läheisessä yhteistyössä WWF:n suojeluohjelmien ja viestinnän kanssa.

Odotamme sinulta työhön soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja vahvaa työkokemusta asiantuntijapalveluiden myynnistä ja asiakkuuksien hallinnasta. Lisäksi toivomme perehtyneisyyttä ympäristövastuun kysymyksiin, hyvää esiintymistaitoa sekä yhteistyökykyisyyttä. Edellytämme lisäksi sujuvaa englannin kielen taitoa.

Teet töitä toimistossamme Helsingin Sörnäisissä. Työ on kokopäivätoiminen. Työt voi aloittaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja ne jatkuvat vuoden 2020 loppuun saakka.

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksen kera ja CV:si sähköpostin yhtenä liitteenä viimeistään 21.11. osoitteeseen rekrytointi@wwf.fi. Aiheeksi postiin ”Asiakkuuspäällikkö”.

Tehtävästä saa puhelimitse lisätietoa yritysyhteistyön johtaja Kati Malmelinilta, puh. 040 500 5485 tai kati.malmelin@wwf.fi

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meret ja arktinen luonto, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Ilmoitamme avoimista paikoista tällä sivulla. Harjoittelujakson kesto on 3-6 kk ja edellytämme harjoittelijoilta vähintään kolmen vuoden opintoja ympäristönsuojeluun liittyvältä alalta. Tällä hetkellä suojelutiimissä ei ole avoimia harjoittelupaikkoja. Lisätietoja suojelutiimin harjoittelupaikoista: suojeluasiantuntija Tanja Pirinen, tanja.pirinen@wwf.fi.

Viestinnässä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja. Lisätietoja viestinnän harjoittelupaikoista: viestintäjohtaja Anne Brax, anne.brax@wwf.fi.

Yritysyhteistyössä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja.

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Talous- ja hallinto-osastolla ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Etsimme varainhankkijoita (feissareita)

Yhteistyökumppanimme Karma Fundraising Oy ja Promotion Point Oy hakevat työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia WWF:lle.

Tämä työ sopii hyvin sekä opiskelun ohessa että toisen työn ohessa tehtäväksi tai kokopäiväisemmäksi työksi. Yhteistyökumppanimme tarjoavat sinulle joustavuutta sekä työajoissa että viikoittaisessa tuntimäärässä ja kouluttavat sinut tehtävään.

WWF:n tukijat ovat mukana pelastamassa maailman ainutlaatuisimpia luontokokonaisuuksia. Yhdessä rakennamme tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. Tukijoiden avulla suojelemme luontoa yhdessä ja ratkaisemme maapallon vakavimpia ympäristöongelmia innostamalla ihmiset mukaan muutokseen ympäristömme ja hyvinvointimme puolesta.

Uusien kuukausilahjoittajien hankinta tapahtuu ovilla tai ständeillä. Varainhankkija ottaa aktiivisesti kontaktia ihmisiin ja kertoo heille WWF:n toiminnasta, tavoitteista ja haasteista, tavoitteenaan innostaa henkilöitä ryhtymään säännöllisiksi tukijoiksi eli kummeiksi.

Tarvitset onnistuaksesi varainhankinnassa:

• halua onnistua ja omaksua uusia taitoja
  • sitoutumiskykyä ja luotettavuutta
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • yhteistyökykyä

Mikäli kiinnostuit varainhankkijan työstä, ota rohkeasti yhteyttä yhteistyökumppaneihimme:

Varainhankinta ovilla:

Karma Fundraising Oy
Ruut Karhunen: ruut@karmafundraising.info
Kianna Mattila: kianna@karmafundraising.info
www.karmafundraising.info

Varainhankinta ständeillä mm. ostoskeskuksissa: