©  Lode Saidane/WWF
Päivitetty

Työpaikat

WWF:ssä on töissä monenlaisen koulutuksen saaneita ihmisiä: ympäristökysymysten, viestinnän, markkinoinnin, talouden ja hallinnon asiantuntijoita. Alta löydät nyt avoinna olevat työpaikkamme. Tahdotko joukkoomme tekemään työtä ihmisten ekologisen jalanjäljen pienentämiseksi ja luonnon monimuotoisuuden suojelemiseksi?

WWF on maailmanlaajuinen, aikaansaava ympäristöjärjestö, joka innostaa ihmisiä ja yhteisöjä toimimaan ympäristön suojelemiseksi. Tavoitteenamme on rakentaa tulevaisuus, jossa ihminen ja luonto elävät tasapainossa. WWF on kansainvälisesti perustettu vuonna 1961 ja Suomessa olemme toimineet vuodesta 1972. Suojelustrategiamme mukaiset painopisteet ovat ekologisen jalanjäljen pienentäminen ja luonnon monimuotoisuuden tilan parantaminen. Toimimme ilmastonmuutoksen hidastamiseksi, kestävien tuotanto- ja kulutustapojen edistämiseksi, merten, metsien ja uhanalaisten lajien suojelemiseksi sekä ympäristökasvatuksen tekemiseksi Suomessa ja kehitysyhteistyöhankkeissamme.

WWF on yksi Suomen parhaista työpaikoista

WWF Suomi valittiin vuoden 2014 Great Place to Work -kilpailussa yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista. Great Place to Work Institute Finland tekee vuosittain tutkimuksen Suomen parhaista työpaikoista, jotka valitaan pääosin organisaatioiden omien työntekijöiden mielipiteiden perusteella.

Avoin tehtävä: Green Office -asiantuntija

WWF Green Office on WWF Suomen kehittämä ympäristöjärjestelmä ja palvelu, jonka avulla organisaatiot voivat pienentää toimistonsa ekologista jalanjälkeä ja edistää kestäviä elämäntapoja työpaikalla.

Etsimme tiimiimme Green Office -asiantuntijaa kolmen vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen tehtävän nykyisen haltijan siirtyessä muihin tehtäviin WWF:ssä.

Vastuualueenasi on Green Office -ohjelman ylläpitämiseen liittyvät monipuoliset hallinnolliset tehtävät, osallistuminen talousseurantaan, yhteydenpito Green Office -toimistoihin ja asiakaspalvelu, Green Office -toimistojen vuosiraportoinnin toteutus ja tulosten analysointi sekä digitaalisten työkalujen ylläpito ja kehittäminen.

Toivomme sinulta soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja vähintään kolmen vuoden työkokemusta esimerkiksi asiantuntijapalveluiden tai yritysvastuun alueilta. Sinulla on valmiudet itsenäiseen työn suunnitteluun ja toteutukseen, hyvät vuorovaikutus- ja esiintymistaidot sekä kokemusta koordinoinnista ja tarkkuutta vaativista tehtävistä. Hallitset toimisto-ohjelmistojen, ml. excel-taulukkolaskennan käytön sujuvasti. Odotamme sinulta yhteistyökykyä ja positiivista, aikaansaavaa asennetta. Työskentelet sujuvasti suomeksi ja englanniksi.

Ympäristöjärjestelmien ja vastaavien ohjelmien tuntemus sekä kokemus palvelumuotoilusta katsotaan eduksi.

Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä syyskuussa 2017. Työsuhde kestää kolme vuotta. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 4.8.2017 klo 16 mennessä osoitteeseen rekrytointi@wwf.fi otsikolla “Green Office -asiantuntija”.

Tiedustelut: 15.7.2017 saakka Green Office -päällikkö Helka Julkunen, 040 531 0555, helka.julkunen@wwf.fi, ja sen jälkeen rekrytointi@wwf.fi.

Lisätietoja: wwf.fi/greenoffice

Harjoittelupaikat

WWF ottaa säännöllisesti harjoittelijoita erilaisiin projekteihin ja muihin tehtäviin.

Haemme nyt viestintäharjoittelijaa suojeluviestinnän tiimiimme ajalle 21.8.2017–28.2.2018.

Edellytykset: opiskelet viestintää/journalismia/tiedottamista pääaineena ammattikorkeakoulussa tai yliopistossa, tai olet äskettäin valmistunut. Luonnon- ja ympäristönsuojelu sekä ekologisesti kestävä elämäntapa ovat sinulle tärkeitä. Olet aktiivinen toimija sosiaalisessa mediassa ja kiinnostunut siitä. Pidät kirjoittamisesta ja tekstien editoinnista, ja oikeakielisyys on sinulle tärkeää. Omaat hyvän englanninkielen taidon. Omaksut mielelläsi uusia asioita etkä kaihda tapahtumien järjestämistä. Olet sosiaalinen ja yhteistyökykyinen. On myös eduksi, jos osaat valokuvata ja käsitellä kuvia.

Meillä saat tehdä viestinnän tehtäviä laidasta laitaan mukavassa ja osaavassa tiimissä. Suuri osa työstäsi liittyy sosiaaliseen mediaan, joka WWF:ssä kehittyy vinhaa vauhtia. Palkkasi on 1 187 euroa kuukaudessa. Jos työtehtävät sallivat, voit tehdä yhden päivän viikossa etätyönä.

Hakemukset 12.7. klo 16 mennessä: rekrytointi@wwf.fi, otsikkoon viite: ”viestintäharjoittelija”

Tiedustelut: viestintäjohtaja Anne Brax, puh 050 3671 888, anne.brax@wwf.fi.

Suojelutiimi (suomalainen luonto, meret ja arktinen luonto, ekologinen jalanjälki, kansainvälinen kehitys ja ympäristökasvatus) tarjoaa harjoittelupaikkoja alan opiskelijoille. Ilmoitamme avoimista paikoista tällä sivulla. Lisätietoja suojelutiimin harjoittelupaikoista: suojeluasiantuntija Tanja Pirinen, tanja.pirinen@wwf.fi.

Yksityisvarainhankinnassa ei ole tänä vuonna harjoittelupaikkaa.

Yritysyhteistyössä ei ole tällä hetkellä vapaita harjoittelupaikkoja.

Etsimme varainkerääjiä

Haemme työntekijöitä ympäri Suomea hankkimaan uusia kuukausilahjoittajia järjestöllemme. Varainkerääjät työllistyvät Radical Soul Oy:n kautta.

WWF lahjoittajat ovat mukana pelastamassa maailman ainutlaatuisimpia luontokokonaisuuksia. He rakentavat tulevaisuuden, jossa ihmiset ja luonto elävät tasapainossa. He suojelevat luontoa ja ratkaisevat maapallon vakavimpia ympäristöongelmia innostamalla ihmiset mukaan muutokseen ympäristömme ja hyvinvointimme puolesta.

WWF:n työ riippuu sen lahjoittajista.

Uusien kuukausilahjoittajien rekrytointi tapahtuu ovelta ovelle tai kaduilla. Varainkerääjä eli feissari ottaa aktiivisesti kontaktia ihmisiin ja kertoo heille WWF:n toiminnasta, tavoitteista ja haasteista, tavoitteenaan rekrytoida ihminen kuukausitukijaksi.

Tämä työ sopii hyvin sekä opiskelun ohessa että toisen työn ohessa tehtäväksi tai kokopäiväisemmäksi työksi. Voimme tarjota sinulle joustavuutta sekä työajoissa että viikoittaisessa tuntimäärässä.

Tarvitset onnistuaksesi varainhankinnassa:

• halua onnistua ja omaksua uusia taitoja
  • sitoutumiskykyä ja luotettavuutta
  • itsenäisyyttä ja oma-aloitteisuutta
  • yhteistyökykyä
  • vähintään 18 vuoden ikää
  • suomenkielen taitoa

Radical Soul Oy vastaa kuukausilahjoittajien rekrytoinnista.

He tarjoavat sinulle:

• työn, jossa onnistuessasi voimme pitää parempaa huolta ympäristöstämme niin kotimaassa kuin kansainvälisesti
  • erittäin kilpailukykyisen palkan, pohjapalkka 10 eur /h + bonukset
  • joustavat työajat (8-30h/vk)
  • innostavan, jatkuvan ja osallistuttavan koulutuksen
  • hyvän tiimin tuen ja mahtavat työkaverit

Etsimme uusia feissareita seuraaviin kaupunkeihin

• Helsinki (pääkaupunkiseutu)
  • Savonlinna
  • Mikkeli
  • Varkaus
  • Lahti
  • Kuopio
  • Oulu
  • Jyväskylä
  • Turku
  • Joensuu
  • Äänekoski
  • Iisalmi
  • Pieksämäki
  • Siilinjärvi

Haastattelut pidetään sovitusti ja Radical Soul kouluttaa sinut tehtävääsi.

Luonto tarvitsee sinua - otathan yhteyttä! Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi kianna@radicalsoul.fi

Lisätietoja työstä saat soittamalla p. 0449742326